Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602652 Verzadigd Zijn

• Auteur

schreef vandaag om 13:37
    Hallo

Ik had een vraagje mijn zoon van 12 wk is nu helemaal over op flesvoeding (3 schepjes friso comfort en 3 schepjes normaal)

Hij krijgt 5 fv van 200 cc. Hij slaapt er goed op, maar heb het idee dat hij overdag erg snel honger heeft. Een uur voor de voeding (geef om de 4 uur en 's avonds eerder)
    Hij zit dan echt te zuigen op zijn handje en smak geluiden te maken. Het is echt rekken want als ik eerder geef kom ik niet uit (ivm 1 liter)
    Meerdere voedingen op een dag met minder cc heeft geen zin.

Nou dacht ik om 2 van de 5 flessen friso comfort te mengen met friso extra.

Wie heeft hier ervaring mee of misschien een ander idee?

groetjes annegien

#3384883 Quote

Wat dacht je van meer voeding en mindere flessen??
    Mijn dochtertje had ook zoveel honger.
    Uiteindelijk heb ik haar een beetje laten klooien en toen kwam ze uit op 4 flessen van 210/7 scheppen.

Het blijft een uitzoekerrij he?
    Succes ermee!

#3384885 Quote

Hallo

Waarom geef je hem gewoon niet wat meer.
    Als hij niet meer hoef eet ie het toch niet op.
    Ik doe het mijn zoontje ook hij is nu 10 weken de ene keer eet hij ook meer en de andere keer minder . Ze geven zelf aan wat ze willen.
    Veel succes

Groetjes

#3384890 Quote

Ik kan niet meer geven als 1 liter dat is niet goed voor zijn niertjes en ik wil het niet overschrijden (een beetje 30cc kan wel eens een keer)

Ik ga denk ik friso extra toevoegen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen