Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602665 16 Weken En Opnieuw Naar Om De 3 Uur Voeden

• Auteur

help. wij zijn het spoor bijster.
    Mijn zoontje is nu 16 weken en hij sliep vanaf 19.00 uur soms wel 9 uur achter elkaar.
    we hebben een aantal weken rijstebloem geprobeerd maar met vanille en daar zit suiker in.
    Hij sliep daar hooguit 5 uur op.
    Nu geven we hem weer Nutrilon Forte en nu omt hij weer om de 3 uur ook 's nachts.
    Vannacht dus weer 3 voedingen gehad en overdag heeft hij er meestal 5 van 200 cc gemiddeld.
    Dat komt dus op een totaal van 8 voedingen niet altijd 200 cc soms 100 cc, maar toch.
    Dit is toch veel te veel en kan niet goed zijn voor hem, we maken ons dus een beetje zorgen.
    We willen nu de neutrale Rijstebloem gaan proberen, maar zijn bang dat we zijn maagje verpesten.
    Iemand tips?

alvast bedankt
    Rachel

#3384953 Quote

Hoi!

Is het echt honger?? Het wil nog niet (hier niet iig) altijd zeggen dat ze honger hebben ook al drinken ze de fles leeg.
    S'Nachts geef ik meestal (als ze komt) een beetje thee of water, dat is dan vaak ook genoeg.
    Mss proberen??

Suc6! Debby mv B'Elanna

#3384954 Quote

Hoi,
    Rond de 16 weken schijnen ze ook weer zo'n sprongetje te hebben, waardoor ze het spoor weer een beetje bijster kunnen zijn.
    Ook mijn dochter had dat rond die leeftijd. Ik heb ook nooit 's nachts meer een fles gegeven, omdat ik bang was dat dat weer een gewenning zou worden. Ik probeerde het met troosten, laten huilen en idd een beetje water ofzo.
    Na een week of twee was er weer rust in de tent.
    Succes ermee.
    Sil

#3384985 Quote

hai,
    als kindjes in eens weer afwijken van hun 'ritme'
    dan zit er weer een ontwikkeling aan te komen!
    dit kan bv rollen zijn, dus niet   alleen op de commode laten liggen!!!!
    (soms kunnen het ook tandjes zijn)
    het gaat weer een keer over, en ik hoop snel voor jullie!
    succes

#3384986 Quote

Hier hetzelfde. Ik weet niet hoeveel weken Vera is (22 jan.) maar ze wil dus ook weer nachtvoeding hebben. Ik geef bv, dus geen probleem. Maar het lijkt mij een periode ook? Verder kan ik je niet helpen wat betreft de flesvoeding.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen