Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602670 Welke Flessenvoeding Kan Ik Gebruiken

• Auteur

hallo,

ik word over 7 weken moeder, ik mag van de gynecoloog geen bortvoeding geven maar wil graag weten welke flessenvoeding ik kan geven want overal staat op na borstvoeding.
    wil graag jullie mening.

groetjes mariska

#3384979 Quote

hoi hoi

mijn dochtertje is nu 12 weken en drinkt al vanaf dag 1 de standaard voeding van de kruidvat werkt prima hier !!

#3384981 Quote

Hi,

Ik gebruik ook de Kruidvat voeding. De hyperallergeen uitvoering, omdat astma in de familie voorkomt.

Dat je overal informatie vind over de opvolgmelk (nr. 2), komt omdat in Nederland borstvoeding gepromoot wordt.
    Volgens mij is het merk niet zo heel belangrijk, als je maar zuigelingenvoeding gebruikt (en die hebben van alle merken nr. 1).

Succes met je keuze.

Gr. Tamara.

#3384982 Quote

hai,

het verschilt per kind…

mijn eerste(bijna 4) gaf ik nutrilon en deed het daar niet goed op, wel op friso.
    mijn tweede(bijna 1 jaar!) gaf ik dus direct friso en daar ging zij veel van spugen dus die krijgt nu nutrilon!

het maakt niet veel uit,
    ik heb het kruitvat gebruikt bij de tweede(tussen de friso en nutrilon)
    maar dat bleef bij mij wat klonteren.
    qua prijs verhoudingen bleek het bijna net zo duur/goedkoop te zijn als andere merken.
    want een kruitvatbus is sneller leeg dan een andere busvoeding.
    ze gebruiken grotere scheppen!
    als je alleen op gewicht en prijs vergelijkt is het wel goedkoper!
    maar in gebruik dus niet..

maar de keuze is aan jou welke voeding je gebruikt,
      overal zit in wat er in moet zitten.
    om van te groeien!
    succes

#3384984 Quote

Hoi,

Ik gebruik NAN HA van Nestle. Nu nr. 2. De kraamverzorgster raadde me dit aan. Moest de eerste dagen wat bijvoeding geven naast de borstvoeding. Ben hier na de borstvoeding volledig op overgestapt, omdat zij me vertelde dat deze voeding t meest op de borstvoeding lijkt. Bevalt prima.
    Groetjes en succes de laatste weekjes!

#3385021 Quote

hoi
    nadat bv was teruggelopen ben ik overgestapt na friso omdat ze dit ook in het ziekenhuis gebruikten
    groetjes

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385025 Quote

Ik heb voor mijn zoontje (1,5) altijd Kruitvat voeding gebruikt
    en ik ben nu zwanger en ik ga het weer doen…
    Is goedkoper dan al die andere merken en hij is er evengoed groot van geworden…
    Gr. Jet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen