Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602672 Friso Normaal Frico Comfort

• Auteur

Hoi hoi,

Mijn dochtertje esmee is nu bijna 9 weken oud en ze heeft nog iedere dag
    last van krampjes.
    Ik gebruikte altijd friso normaal en ben vandaag overgestapt naar friso comfort..
    Ik wilde eigenlijk de flessen gaan ophogen, kan ik dat nu gelijk doen of moet esmee eerst wennen aan de nieuwe voeding en moet ik er even mee wachten..
    Wel huilt ze nu vaak na de fles en denk dus dat ze meer wil..
    graag jullie reactie..

groetjes simone

#3385011 Quote

Hoi

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je nu geeft maar als ze huilt na de voeding lijkt ze inderdaad nog honger te hebben. Wij gaven onze zoon ook friso normaal met comfort en heeft 2 dagen heftige krampen gehad en was daarna helemaal over.
    Ik was wel van bv overgestapt naar kv. Dus best een flinke verandering voor zijn darmen

Bij darmkrampjes hielp bij ons de fohn.
    Kleertjes aanhouden en op een afstandje de hete fohn op zijn buikje. Heerlijk vond hij dat nu is hij 13wk en heeft nergens last van (gef inmiddels friso extra met normaal)

groetjes annegien

#3385137 Quote

Hallo,

Een weekje verder en hopelijk helpt de friso comfort. Onze dochter had ook vreselijke krampjes,we zijn ook overgestapt op de comfort,ongeveer na 1week met goed resultaat.Wel gaven we ook venkeldruppels van daro bij.
    Je kindje mag nu tussen de 130 en 170 ml per flesje.   ben benieuwd hoe t gaat?

groetjes ramona

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen