Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602675 Eerste Keer Fruithapje En Een Vraagje Over Bewaren

• Auteur

Hoi allemaal,

Volgens mijn cb mag ik al beginnen met fruit en groente als ik geen reden heb om het niet te doen. Die heb ik niet, dus vandaag begonnen. Ik heb een peertje geblenderd en die gegeven. Ze trok eerst een wat raar gezichtje, maar volgens mij vond ze het wel lekker. Ze was er alleen niet heel erg van onder de indruk, liet het gewoon gebeuren. Ze graaide er niet met haar handen naar en keek veel om zich heen. Op een gegeven moment was het klaar en had ik nog wat over. Nu mijn vraag: wat doen jullie met die restjes? Kan ik die bewaren in de koelkast en het morgen weer geven? Een dag later lijkt me niet verstanidg, maar één dag kan toch wel?

Ik vond het wel een beetje gek dat ze er niet zo van onder de indruk was. Ik had verwacht dat ze er echt een kliederboel van  zou maken. Dat hoor je zo vaak. Maar goed, misschien komt dat nog

Groetjes, emmy

#3385020 Quote

Hoi emmy
    mijn dochter krijgt sinds zaterdag fruithapjes
    potjes vind ze lekker maar vandag kreeg ze peer vers en vond ze niks, morgen weer proberen
    potjes kan je in de koelkast bewaren, staat op hoe lang 24-48 uren
    van vers fruit eet ik de rest zelf op haha maar je leest vaak dat ze het invriezen en/of in de koelkast bewaren

groetjes en succes

#3385027 Quote

hoi emmy
    wij zijn nu een kleine week aan het experimenteren,en geloof me;dat geklieder komt snel genoeg!toen boas aan de smaak en het happen gewent was(na een dag of 4)begon het gekeet;blazen,met volle mond lachen,naar de lepel grijpen,slabber in zn nog volle mond stoppen..restjes fruit bewaren doe ik niet.het kan wel een dagje,in een afgesloten bakje,maar het verkleurd zo.het smaakt er niet minder om,maar ik zou t zelf niet meer eten,dus geef ik het een ander ook niet.gewoon niet teveel maken.een half stuk fruit en de andere helft lekker zelf op eten.ben je zelf ook meteen gezond bezig

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen