Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602682 Haring

• Auteur

vandaag zijnde   hollandse nieuwe er weer.
    En toen onze kleine meid aan haar boterhammetje zat te eten, was ze toch wel erg nieuwschierig wat ik aan het eten was.

dus heb ik haar een piepklein stukje gegeven.
    Ze vond het heerlijk.
    Ze heeft daarna nog 2 kleine stukjes gehad.
    Ze is nu 7 maanden.
    Ze vind bijna alles lekker. alleen geen spinazie en andijvie.

#3385040 Quote

Wat heerlijk dat je dochter zo geniet van allerlei lekkere dingen! Ons zoontje is bijvoorbeeld gek van olijven, ha ha, zie elke keer de verbaasde gezichten bij de olijvenboer op de markt.
    Pas alleen wel op met haring, olijven e.d. Deze bevatten een behoorlijke hoeveelheid zout. De niertjes van kleine kindjes kunnen zout nog niet goed verwerken. Zout mag je in principe geven nadat je kindje 1 jaar is geworden.
    Veel plezier met het ontdekken van alle lekkernijen!
    Op deze site zie je een voorbeeld van wat je wanneer ongeveer kan introduceren. Het is weliswaar een bv-site, maar het geeft wel een hele prettige leidraad die je natuurlijk een beetje naar eigen idee kan toepassen.
    Succes!

#3385044 Quote

Mijn zoontje kreeg dat ook met 8 maand maar niet te veel i.v.m. de hoeveelheid zout die erop zit.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen