Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602685 Zantac Toedienen Iemand Tips

• Auteur

Hallo,

Ik moet mijn zoontje van 9 weken 3 keer op een dag Zantac drank met een spuitje achter in z'n keel geven. En dit spul is zó vreselijk bitter echt niet normaal meer. Hetis dus 3 keer per dag een groot drama, en ik zie er steeds ook enorm tegenop om het te geven. Zijn er mensen met ervaring of tips plies??

Alvast bedankt!

#3385047 Quote

Hoi,

Ik las in je vorige topic dat de flessen schoon leeg gaan. Heb je al eens geprobeert om het met de voeding te mengen. Desnoods eerst 30cc met Zantac en daarna een lekkere fles erachteraan.

Als je kindje nu nog steeds veel huilt is het misschien een aanrader om een keer naar een ostheopaat te gaan.

Mijn zoontje had ook reflux in combinatie met het KISS syndroom.
    Even googlen, misschien herken je er iets in….

Ik heb in ieder geval veel gehad aan de paar bezoekjes aan de ostheopaat.
    Baadt het niet dan schaadt het niet, zou ik zeggen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Veel succes!

Groetjes,
    Angela

#3385050 Quote

Hoi,

IK heb een stukje geplaatst bij reflux, ik heb het zelfde idee als de bovenstaande mama!

Groetjes Debby mv B'Elanna

#3385100 Quote

Hoi!
    Mijn dochtertje heeft 5 mnd Zantac gebruikt ivm reflux.
    Ik spoot het spuitje met Zantac leeg in het flessen-speentje, dat deed ik in haar mondje en dan zoog ze het er zo uit…werkte perfect!
    Succes!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen