Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602689 Difraxfles

• Auteur

goede morgen allemaal,

ff een vraagje over de kromme difraxfles..

als ik de dop er goed opdraai dan krijg ik  GEEN belletjes in de fles en
    als ik de dop er losjes opdraai komen er  WEL belletjes in de fles..

moet je wel of geen belletjes krijgen???
    wie o wie weet dit???

groetjes simone

#3385077 Quote

hoi hoi,

Gebruikt er hier niemand een difrax fles???
    Weet niemand antwoord op mijn vraag??

groetjes simone

#3385078 Quote

Hoi Simone,

Ik zat net te lezen en keeg helemaal medelijden met je na je tweede oproepje. Stond er wel heel zielig.
    4 jaar geleden gebruikte ik voor mijn dochters ook de Difraxfles. Ik heb hem nooit begrepen. Wij gaven op een gegeven moment zelfs de fles met de onderkant er helemaal af! Maar volgens mij moeten er wel luchtbelletjes zijn, want dat houdt in dat hij niet vacuum trekt. Dus het drinken zou dan goed moeten gaan.
    Ik kan je dus helaas niet helpen. Nu bij mijn zoontje gebruik ik Avent en zit ik nooit te knoeiten met losser of vaster. ik vind het hele fijne flessen.

Groetjes,
    Marianne

#3385080 Quote

Hoi,

Het is weer een tijdje geleden, maar volgens mij kwamen er bij mijn dochter geen belletjes in de fles. Ik draaide de dop er gewoon op. Mijn dochter dronk er prima uit. Juist bij de Avent flessen heel veel belletjes en vervolgens spuugde ze alles weer uit.

Groetjes

#3385094 Quote

Ik gebruik ook de Difraxflessen. De onderkant kun je heel strak draaien, dan zitten er weinig belletjes in de fles. Je baby moet dan ook harder werken. Als je de onderkant losser draait, komt er ook meer melk door de speen en hoeft je baby minder hard te zuigen.
    Ik draai hem altijd strak en tijdens het drinken draai ik de onderkant wel eens wat losser. Niet te veel want dan kan je kindje zich verslikken.
    Als je kindje snel drinkt zou ik de onderkant strak dichtdraaien, moet hij dus ook harder zuigen. Mijn zoontje heeft anders binnen 3 minuten een fles leeg. Ik hoop dat je nu een beetje antwoord hebt op je vraag.

#3385164 Quote

Heb ook de difrax-fles en volgens mij moeten er juist geen belletjes komen, want dan betekent het dat je kindje lucht meedrinkt en daarvan krijg je boeren en scheten.

Ik heb wel het probleem dat ik sinds ik nieuwe spenen heb gekocht ik problemen heb met het eropdraaien. Vaak lukt het niet goed en dan druppelt het onder de dop door eruit. Terwijl het wel Difraxspenen zijn en ik dat met de bijgeleverde 1ste speen nooit had. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385174 Quote

hai simone.
    er moeten wel belletjes in de fles komen anders drink ze de fles vacuum.
    en gaat het moeilijker, want zo snel ze los laten ,
    komen er in eens wel bubbeltjes
    dus de dop iets los draaien is goed.
    succes

#3385213 Quote

hoi hoi,

Ik zat het nog ff terug te lezen maar..

de een zegt wel belletjes en de ander niet..
    maar wat is het nu???

als ik idd de dop er straks opdraai zuigt ie vacuum maar anders
    heb ik belletjes en dat veroorzaakt bij esmee krampjes..

heb de bfree fles maar ben er niet tevreden over..

groetjes simone

#3385244 Quote

Hoi,

Ik gebruik ook die flessen maar mij is verteld dat er wel belletjes in de fles moeten komen zo kan je zien dat je kindje  goed drinkt en voldoende binnen krijgt  en dat hij niet vacuum zuigt.

Het wordt er niet makkelijker op met al deze antwoorden.

suc6

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen