Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602690 Kolven Op Het Werk Na 9 Maanden

• Auteur

Hoi,

m'n zoontje is nu ruim 9 maanden en ik geef nog borstvoeding (min. 4 keer per dag). Tot 9 maanden mag je op het werk de tijd nemen om te kolven, maar hoe doe je dat na 9 maanden? Kolven tijdens je lunchpauze? Zijn er anderen die hier ervaring mee hebben? Hoe hebben jullie dat opgelost?

Groetjes,
    Margrethe

#3385106 Quote

Volgens mij moet je het gewoon in eigen tijd doen, in een pauze of zo. De baas moet er wel tijd voor geven, maar hij hoeft je daar niet voor te betalen. Je kan dus ietwat tijd minder werken of je werkt langer door, net wat je wilt.
    Ik wil het ook zo lang mogelijk vol gaan houden,mijn kind is nu 6 mnd. Maar we zien wel of het lukt. Misschien kan ik niet anders,want een speen accepteert ze nog amper. Die afgekolfde fles gaat er echt met moeite voor 1/3e in. We zien wel.
    Bij min wvc hebben ze een folder over die regelgeving, kun je ook downloaden.
    Gr. Lisanne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen