Hoi hoi,
er is inderdaad nog geen pijl op te trekken 's nachts. Rafael is nu 10 weken en slaapt nu een uurtje of 7. Maar daarvoor was het ook heel wisselend.
Heeft jou dochter echt honger 's nachts, dan zou ik gewoon nog geven. Drinkt ze dan net zolang als overdag of een stuk korter, want ik heb ook gelezen dat als ze veel korter drinkt (of de fles nog niet half leeg) je het ook kunt proberen om haar in het bedje even te troosten en bv een speen geven ze dan vaak wel weer in slaap vallen. Ik heb het zelf alleen nooit gedaan.
Heb nog even geduld het komt wel goed.
Soms had ik ook zoiets van oh nee niet nu al, maar het schoof elke keer weer een stukje op en af en toe weer een stapje terug.
Ik heb wel gemerkt dat als ik even blijf luisteren of hij echt door zet met huilen of dat hij na een paar keer huilen (een minuutje) weer stil werd, want ik heb een paar keer gehad dat ik naar hem toe liep hij gewoon met zijn oogjes dicht lag en liet hem toen gewoon liggen totdat hij echt wakker werd.
Ze geeft zelf wel aan wanneer ze 's nacht geen voeding meer nodig heeft, om ze maar te laten huilen vind ik zelf niks, want misschien heeft ze wel echt honger en van al dat huilen word ze wel moe (kost ook een hoop energie), zodat ze misschien daarna wel in slaap valt, zelf slaap je dan ook niet. Dus ik heb zoiets van je bent toch wakker dus waarom niet even voeden ipv laten huilen, daar word ze ook stil en moe van alleen is ze dan waarschijnlijk wel tevredener.
Mijn verhaal is een beetje lang uitgevallen (sorry)
Succes ermee