Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602698 Fles Verstopt Door Jbpm

• Auteur

hoi hoi,

Ik gebruik de difraxfles met een speen maat s..
    Nu doe ik er jbpm in en mijn speen raakt steeds verstopt omdat ik altijd klonten in de voeding heb zitten..
    Speen maat m is geen optie dan gaat het veel te hard..

– graag tips over, hoe krijg ik geen klontjes in de voeding??? of
    – welke fles is het beste..

groetjes simone

wilde avent fles proberen maar volgens mij gaat die helemaal snel verstopt zitten, wat denken jullie???

x

#3385101 Quote

Hoi Simone,
    Ik ken de maat s of m niet, dus ik weet niet waarmee ik het kan vergelijken. WIj gebruiken de 123 speen van de etos, ook die brede flessen, eigenlijk hetzelfde als de aventflessen, die gebruiken we ook weleens. Wat je kan doen is, eerst de melk helemaal klaar maken in de fles. Dan de jhbp erbij, dan eerst horizontaal draaien in je handen totdat het goed naar onder is gezakt en dan pas gewoon schudden. Je kan het ook helemaal in een bakje maken met een garde roeren en dan in de fles doen óf de fles wat warmer klaarmaken, dan lost het beter op en dan iets later geven. Maar niet té lang laten staan, want dan wordt het echt stroopzooi. En niet teveel jhbp erin, want als je het maar even laat staan, wordt het al een stuk dikker.
    Succes met pielen! Want dat blijft het toch!
    Groetjes Judith

#3385104 Quote

hoi
    ik gebruik het ook
    mijn zoontje krijgt 180 water en 6 schepjes en dan 1 ruim schepje jhbroodpitmeel op speen 3 van avent
    en s avonds 210 water met 7 schepjes en 2 ruime jhbp speen 4 van avent hij heeft wel omneo voeding is ook al wat dikker
    hij is 12 weken en ik maak bakjes geen klonten
    En zeker niet te lang laten staan
    je moet ven aankijken hoeveel voor jouw kindje genoeg is als ze nog spuugt iets meer erin doen
    gr marijke mama van wesley 12 weken en melissa 2,5 jaar

#3385110 Quote

Hoi. Ik heb ook altijd difrax flessen gehad en jbpm.
    Ik deed eerst de poeder erin en even schudden daarna pas het jbpm.
    Ik kreeg geen klontjes.
    Succes!
    De speen s heb ik tot ruim 4 maanden gebruikt toen deed Teun ineens een half uur over de fles en heb ik de m gekocht.

Groetjes Mikkie.

#3385139 Quote

Hier nog een gebruiker van jbpm!
    Quinn krijgt 180ml water+ 6 schepjes Nutrilon standaard en dan 5 schepjes johannesbr. Ik doe eerst alle poeder in een bakje bij elkaar, schud dat goed door elkaar en voeg het mengsel dan toe aan koude spa blauw. Als je dit goed schud en vervolgens opwarmt, komen er bij ons geen klontjes meer in. Toevoegen aan warm water levert bij ons ook altijd klonten.
    Wij gebruiken een Avent fles met de speen met twee gaatjes en dat gaat super! Met de 3-standenspeen stikte hij zowat, zo snel ging dat!
    Hopelijk heb je hier wat aan!

Wendy

#3385169 Quote

Hoi hoi,

wij deden ook eerst de twee poeders door elkaar en daarna toevoegen aan de warme fles. Ik gebruikte avent 3 standenspeen en bij hem ging het wel goed. Je kan ook een naald verhitten met vuur en een speen met een klein gat hiermee net iets groter maken. heeft bij ons erg goed geholpen toen hij wat kleiner was (7 weken). Nu is hij 4,5 maand en krijgt hij het niet meer want hij kan waarschijnlijk niet tegen lactose en dat zit hier in.

Succes

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen