Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602699 Bfree

• Auteur

hoi hoi,

Nu heeft mijn dochter nog steeds erg veel last van krampjes en nu schijnt de Bfree fles echt te helpen en hebben de baby's geen krampjes meer.
    Is dit ook echt waar!!!
    Dan ga ik namelijk die fles aanschaffen..
    Weet iemand waar ik die fles kan kopen???
    Graag hoor ik jullie mening over het gebruik van de Bfree fles..

groetjes simone

#3385102 Quote

Hoi,

Ik heb de Bfree fles nu al een tijdje in gebruik. Niet vanwege darmkrampjes, maar omdat mijn dochter andere flessen vacuum zoog. En dat gebeurt dus niet meer. Ik kan me voorstellen dat het dus ook werkt tegen darmkrampjes, er wordt geen lucht meer ingeslikt.
    Alleen nu gebruik in Nutrilon Omneo 2 en daar moet je weer behoorlijk schudden en dan krijg ik natuurlijk nog luchtbelletjes erin. Maar de fles is prima. Ik heb hem besteld bij http://www.hetrietje.nl. Bij de etos, prenatal en de apotheek hadden ze hem niet.
    Je kunt ook hier kijken;
    http://www.tomsbabycare.com  
    Nu zag ik bij de prenatal dat ze wel een soortgelijke fles hadden, die er heel erg op leek. Praktisch hetzelfde eigenlijk en die heette Dr. Brwon flessen.

Ik ben er tevreden over!

gr,
    Sabine

#3385103 Quote

Hier   nog een berichtje…

Ik vind alleen het verschil tussen een 2 en 3 speen erg groot. Dat is het enige. Met de 3 speen had ze in drie minuten een hele fles leeg…

gr,
    Sabine

#3385105 Quote

heey sabine,

bedankt voor je snelle reactie,

Als ik hem bij het rietje bestel wanneer heb ik hem dan in huis??
    Is de levertijd erg lang??

groetjes simone

#3385109 Quote

Hoi,

heb geen ervaring met de Bfree, maar wat helpt om minder lucht in de voeding te krijgen is de voeding de roeren met een lepel o.i.d. in plaats van te schudden. Dit kreeg iemand als tip van het cb en bij haar kindje hielp het wel.

Groetjes,
    Margrethe

#3385115 Quote

Hoi,

Volgens mij had ik het binnen 2 a 3 werkdagen in huis.
    Het ligt er denk ik ook aan hoe je betaalt. Ik had via internet meteen betaald en dan gaan ze proberen de volgende dag de producten al te versturen.
    Maar als je de fles wil kopen die praktisch hetzelfde is, kan dat ook bij de Prenatal. IK heb geen flauw idee of de Bfree of de Dr Brown fles beter is en of dat ze gewoon wel helemaal hetzelfde zijn.

Succes ermee!
    gr,
    Sabine

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385127 Quote

Hoi,

Ik heb ook de DR Brown fles.Bij mijn dochtertje heb ik hem gebruikt(nu 2   jaar) en zij heeft nooit krampjes gehad.En nou gebruik ik hem weer bij mijn zoontje van 4 weken.Ik durf echt geen andere fles te gebruiken.Je kan hem bestellen bij http://www.mijnmamaenikke.nl in geleen.Succes!!

groetjes Natasja

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen