Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602700 M Weet Het Even Niet Meer Voedingsvraagje

• Auteur

mijn zoontje is 12 weken en bijna 7,5 kilo
    hij krijgt om de 4 uur flessen en 5 flessen 6-10-14-18-22
    4 flessen van 180 water met 6 schepjes omneo en 1 schepje jhbp
    en de laatste fles 210 water 7 schepjes omneo en 2 jhbp
    kreeg het advies om voeding voor hongerige baby te gebruiken maar hij kan juist goed poepen hoe ik het nu doe en dan half om half maar van die voeding poepen ze weer zo moeilijk
    maar merk nu 3 dagen dat ie gewoon weer meer honger krijgt
    dus dacht geef hem nu maar om en om 180 water+schepje en dan 210 water met schepjes zo om en om maar dan krijgt ie zeker weer te veel en wordt ie nog zwaaarder??????????????????
    gr marijke

#3385143 Quote

jeetje lastig!!

onze bente is nu dikke 7 maanden en weegt ook ongeveer zoveel!! hihi…zij is echt een kleintje!!
    we hebben altijd flessen van 180w en 6schepjes gedaan…en op t laatst gewoon laten komen na de fles van 19u…en ineens sliep ze door…
    als je denkt dat je kindje honger heeft, dan wil je toch wat geven niet dan?
    is het een idee om wel de voeding voor hongerige babys te proberen…2 weken hebben ze meestal wel nodig om om te switchen in de darmpjes…als ie dan niet kan poepen, dan kun je bijv. een halve theelepel olie in de fles erbij doen? dat helpt bij bente altijd goed…krijgt ze geheid n boel  poepluiers op  1  dag. Verder kan venkelthee helpen  bij de fles in….
    hij is nog wel klein, maar misschien heeft  ie al behoefte aan wat fruit?   

#3385144 Quote

Moeilijk hoor!!
    Misschien om en om en een paar druppeltjes van vsm tegen moeilijke ontlasting,die hebben ze bij de apotheek of drogist. Honger is erg maar niet kunnen poepen ook.
    Ik hoor idd ook wel een een scheutje olie,ik heb daar geen ervaring mee.
    Succes!!

Groetjes Mikkie.

#3385147 Quote

o,ja! die drupjes hebben wij ook van vsm gebruikt, 'om ontlasting zachter te maken', zo heet het, werkt als een tierelier!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen