Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602712 De Oplossing Voor Darmkrampjes

• Auteur

Hoi hoi,

Ben zoooo blij, we hebben de oplossing voor de darmkrampjes..

Esmee nu 9 weken had na elke voeding krampjes en gilde het uit
    van de pijn en niets hielp..
    Nu heb ik sinds gister de Bfree fles aangeschaft en mijn dochter heeft geen
    krampjes meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo dat wilde ik ff met jullie delen,

groetjes simone

#3385171 Quote

Hai Simone

Even kort want mijn zoon is al wakker…
    Wij gebruiken ook de bfree fles, maar we blijven er gedoe mee houden. Loek krijgt telkens valse lucht en belletjes in de fles. Zou niet moeten, toch? Heb tomsbabyvare al gebeld, nieuwe onderdelen en 3 standen speen gekregen, maar het blijft. Ik gaf het maar op… Maar Loek blijft veel boeren en scheten laten, ik denk daardoor. Heb jij dat ook? Wat zou jij dan anders doen dan wij???

Rosanne

#3385184 Quote

Hoi,

Ik gebruik ook de Bfree fles. Niet voor de darmkrampjes, maar tegen het vacuumzuigen van de fles. En dat gaat heel goed. Ik gebruik nu Nutrilon Omneo en daarmee moet wat harder geschud worden (het moet goed oplossen). Na het schudden haal ik standaar de fles nog even uit elkaar. Speen eraf schroeven en dat die kunstof buis eruit om daar de melk uit te laten lopen. Want als daar melk in 'hangt' dan kan de lucht niet goed doorstromen. Dus ook even los van dat groen ding halen, zodat de melk er uit kan lopen. Sinds ik dat doe gaat het altijd weer goed met de fles.
    Misschien kan dat helpen?
    Het lijkt even een gedoe, maar altijd beter dan de andere flessen die we geprobeerd hebben. Wel vind ik de stand 3 speen een erg groot gat hebben. Door de Omneo is het wel dikker, dat scheelt weer. Maar met een standaard flesvoeding was het geen doen. De 2 ging te langzaam en de 3 supersnel.

gr,
    Sabine

#3385192 Quote

ah dat zal ik eens proberen!
    Hij laat echt 3 flinke volwassen boeren na het drinken uit die fles… Kan toch niet kloppen.

#3385193 Quote

Sasha laat nu denk ik wel twee hele grote boeren en wat kleintjes. Maar het was echt heeeeeel erg. Ook met de borstvoeding. De eerste 4 maanden van haar leven liet ze de hele dag boeren. Dat was echt niet normaal. Terwijl je met BV toch niets vacuum kunt zuigen… tien boeren laten na een voeding was niets..

gr,
    Sabine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen