Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602722 Verstoord Ritme En Nu

• Auteur

Mijn dochtertje is nu bijna negen  weken. Maandag heeft ze spuitjes gekregen en is ze dinsdag overgestapt naar 5 voedingen.
    Maandag en dinsdag heeft ze alleen maar geslapen met als gevolg 's nachts wakker en vanaf woensdag huilt ze heel veel, deedze normaal helemaal niet. Ze is moe en wanneer ik haar in beg leg alleen maar krijsen. Ze valt dan even in slaap en na half uurtje is ze weer wakker en dan miemelt ze ook de hele tijd.
    Lijkt alsof ze moet wennen aan nieuwe ritme met vijf voedingen.
    Iemand advies voor ritme met vij voedingen, wanneer leg ik haar in bed enzovoorts…Hoe dan jullie dit?

#3385198 Quote

kan ook een reactie zijn op de vaccinatie hoor.
    Ze worden er vaak wat suf van en soms krijgen ze koorts.
    Maar dat moet wel na een paardagen over zijn natuurlijk.
    Of misschien heeft ze wel iets onder de leden, een verkoudheidje ofzo.
    Als ze net is ingeent moet haar lichaam "vechten"tegen al die ziektes die ze hebben ingespoten en daardoor kan er een verkoudheid misschien door schieten omdat het immuumsysteem niet meer aan kan dan die prik.
    sterkte met alles

#3385224 Quote

hallo,
    toen ik van 6 naar 5 borstvoedingen ging heb ik er niet meer tijd tussen laten zitten anders kom ik niet uit. ik geef om de 3,5 a 4 uur en de laatste rond 20.00 dan is mijn mannetje echt moe (zus van 5 jaar dus gratis vermaak en dan is het echt op ''s avonds) omdat hij max. 8 uur geen voeding mag i.v.m bloedsuikerspiegel betekent dat ik er rond 4.00 uur weer uit moet om te voeden. hij maakt dus een ruk van 8 uur tussen 20.00 en 4.00 uur vind ik niet erg want straks mag hij meer slapen en is hij gewend op tijd in zijn bedje te liggen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen