Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602730 12weken En Nu Al Goed Doorslapen

• Auteur

Hoi, mijn zoon is morgen precies 12wk oud. Desmond krijgt volledige borstvoeding. vanaf afgelopen dinsdag na zijn eerste prikje slaapt hij heel lang uit..is dit toeval!!!! Laatste borst ongeveer rond 21:00uur en dan werd hij zelf wakker om half8 dagen erna maakte ik hem wakker om 8uur vrijdag om half negen wakker gemaakt. En vanmorgen maakte mijn vriend mij wakker om half 11. Gelukkig was hij nog steeds tevreden….. Na anderhalf uur weer in bed gelegd. slapen met 3uurtjes weer wat gehad en nu weer 3uurtjes geleden. Ben benieuwd hoe laat hij morgen komt. Maar deze mamma zet de wekker om half 8. Kan ik lekker voor mezelf bezig gaan…. Tot als Desmond komt!!!
    Hopelijk krijgt hij vandaag niet te weinig binnen. Nou ja anders moet hij zich maar melden.

Groetjes Natasja

#3385217 Quote

Hoi,

Als hij genoeg plasluiers heeft en goed groeit, is het toch prima. Lekker van genieten!!!

Groetjes

#3385220 Quote

hallo,
    ik wil je niet verontrusten maar kinderen van 12 weken mogen max. 8 uur zonder voeding anders gaat het glucose gehalte te veel dalen en dat brengen ze weer inverband met wiegendood. ik begrijp dat het fijn is dat hij zolang slaapt en na een prik slaapt tie van mij ook een tijdje wat meer dan anders.
    groet knof

#3385260 Quote

Maak Desmond nu altijd om half negen wakker. Naar mijn idee vind hij dit niet zo heel leuk. Is snel met beide borsten klaar. En gaapt   veel. Als ik hem daarna weer in bed leg moet ik hem naar 4uur weer wakker maken. Soms hou ik hem wakker en gaan we op pad. Dan gaat Desmond na de volgende voeding naar bed en weer naar 4uur zelf wakker maken. vanaf het begin spuugt hij veel. Vandaag weer extreem veel……… Wil proberen om net zolang te wachten tot 20:15uur misschien zit hij gewoon te vol. Dan zit er 4uur en een kwartier tussen. Hij huilt nooit voor voeding en is de laatste keer veel gegroeid.
    Van 5280gr. naar 7135gr. En in de lengte ook 2,5cm. Het is een tevreden mannetje.

Groetjes Natasja

#3385261 Quote

Hallo,

Mijn zoontje is nu 13   weken en hij slaapt al van af de 6 week heerlijk door echt de klok rond. Ik heb het voor gelegt op het cb en daar zeiden ze tegen mij als ze maar niet langer dan 12 uur achter elkaar slapen is het neit erg omdat dan de suikerspiegel te laag wordt en   dat ze dan kans krijgen op suikerziekte. Verder zeiden ze er niks over zo zie je maar elk cb zegt wat anders.

groetjes lonkie

#3385268 Quote

Hoi
    Als je kindje een telaag bloedsuiker spiegel krijgt, krijgen ze geen suikerziekte hoor, van een telaag suiker gehalte in het bloed kunnen ze in coma raken, vandaar dat er in het begin als je kindje nog klein is een max aan doorslaap uren staat.
    Groetjes Natasja

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385726 Quote

hallo…hallo….

Je bent een gelukvogel wist je dat…..mijn dochter sliep pas  de nacht door
    toen ze 3 maanden was..van 23;00 tot 7;00.
    Toen was ik ook al heel erg blij,,,,,,,,,,,hahahahaaaaa

maar als je baby in de toekamst een tijdje eerder op komt
    of anders is !!! Moet je niet naar voelen,want alle baby en kinderen hebben
    om een bepaalde tijd een sprong,,daar groeien ze van ,want na zo'n  
    sprong worden ze wijzer en kunnen ze weer iets meer.

Maar dan is het heel belangrijk dat jij als mama
    heel rustig blijft,,,want na een bepaalde moment  wordt ze wel weer
    hetzelde als vroeger lekker rustig en fijn doorslapen..

Je moet maar denken het is tijdelijk…okee

groetjes  

#3385727 Quote

ojaaa….even vergeten

ook even tegen de cb,vertellen over jou situatie, kijken wat zij zeggen.

doei…doei…

#3385735 Quote

Geniet wel lekker van je nachten, het kan ook zo maar weer afgelopen zijn…

Mijn dochter sliep al door met 4 weken, maar sinds 4 maanden niet meer. Ze is nu bijna 8 maanden en slaapt nog niet door. Beetje frustrerend want ze kon het dus wel al lang…

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen