Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602735 Krampjes Door Jbpm

• Auteur

hoi hoi

Nu heeft mijn

nog steeds last van krampjes, kan het ook komen door de jbpm??
    Ik gebruik friso comfort en 2 schepjes jbpm.

Misschien kan ik dan beter stoppen met de jbpm en kijken of ze al minder spuugt, wat zouden jullie doen??

Heb liever dat ze meer spuugt dan steeds gilt van de krampjes..

groetjes simone

#3385233 Quote

Zie topic help, sta voor een raadsel heb daar gereageerd

#3385234 Quote

Hoi,

In Comfort zit toch al jbp??

gr,
    Sabine

#3385235 Quote

Heeeyyy sabine,

Ja klopt in friso comfort zit jbpm maar zonder extra jbpm spuugt ze nog steeds.

Ze krijgt zo een fles zonder extra jbpm, kijken of dat goed gaat..

Wel tegenstrijdig, van jbpm krijg je krampjes maar de comfort is tegen spugen, kramp en moeilijke ontlasting.   Maar misschien krijgt ze nu gewoon teveel jbpm.
    Ze heeft wel last van scheetjes en kan moeilijk boeren doordat de voeding erg dik word met extra jbpm..

groetjes simone

#3385238 Quote

hoi simone,

mijn zoontje heeft ook altijd veel gespogen en krampjes gehad, en ook hij kreeg krampen van de jbm, ik gebruik nu nutrilon omneo, daar spoog hij wel wat meer op , maar de krampjes waren een heel stuk minder, en ik had ook zoiets van liever wat meer spugen dan die pijn, de ka zei ook dat sommige kindjes krampen krijgen van jbm, mijn zoontje is nu redelijk van het spugen af, hij is nu 7 mnd.

groetjes susanne

#3385241 Quote

misschien dat comfort + extra jbp inderdaad teveel jbp is.
    Mijn dochter spuugde ook heel veel, maar ik gaf bv. Na vier maanden was het trouwens over. Ze had een 'vier maanden dip' en dronk meteen een stuk minder en gaf dus niet meer over. Maar als ze weer veel dronk spuugde ze ook niet meer. Ik heb er geen verklaring voor, maar het is wel een stuk relaxter zo.
    Je hebt natuurlijk ook nog Nutrilon A.R. ook met jbp en Omneo,   daar zit een andere vezel in. Het is inderdaad wel wat dikker, maar meer voor de ontlasting, krampjes en licht spugen. Die gebruiken wij nu omdat ze hele harde ontlasting had.
    Onze dochter spuugde ook veel omdat ze veel moest boeren. Ze kreeg dus teveel lucht binnen. Met de Bfree flessen gaat het beter. jbp kan op de darmen werken en daar kunnen scheetjes van komen, maar van teveel lucht inslikken ook. En daar krijgen ze ook buikpijn van.
    Is het gelukt met alleen de Comfort??

gr,
    Sabine

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3385242 Quote

Hoi,

Bij onze dochter zaten we met hetzelfde dilemma als we de comfort gewoon gaven spuugde ze niet meer maar hield ze kramp, nu hebben wij het advies gehad om er 10-20cc extra water toe te voegen. ze geeft nu wel weer een mondje terug maar de kramp werd minder. Wij zijn bij een fysio geweest die heeft haar werveltjes 'gekraakt' die in contact stonden met de maag en darmen. En nu gaat het heel goed de kramp is over en de ontlasting gaat soepel.

Je zou bij het cb eens moeten vragen of aan je huisarts wat je het beste kan doen

Suc6!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen