Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

602745 Aposs Morgens Fles Niet Leeg Drinken

• Auteur

Hallo,

Mijn zoontje is op dit moment 3 maanden en krijgt 5 voedingen (nutrilon forte, voeding voor hongerige babies) van elk 200 cc, waarvan hij meestal 190cc opdrinkt. Zijn schema is als volgt: 7 uur, 11 uur, 15 uur, 19 uur en 23 uur een fles. Nu is het de laatste paar dagen zo dat hij de fles van 7 uur 's-morgens heel slecht drinkt (hooguit maar 150cc of minder). De rest van de flessen, incl. de fles van 23 uur, drinkt hij zo goed als leeg. In de fles van 23 uur doe ik altijd 1 klein schepje johannes broodpitmeel. Mijn vraag dus: hoe zou dit kunnen komen? Zou het kunnen dat de avond fles er langzaam af zou kunnen? Of is dit gewoon een fase waar ze doorheen moeten?? Mijn zoontje is 63 cm lang en weeg 6 kilo.

#3385301 Quote

ja dat is een goeie dat wil ik ook wel weten moeten ze perse 5 flesjes of gaat het om de hoeveelheid voeding over de hele dag

#3385305 Quote

Heey,

Je kindje geeft zelf wel aan of hij/zij genoeg heeft.
    Ik zou me er niet druk om gaan maken als hij/zij honger heeft drinkt ie de fles wel leeg.

Wel kan je proberen de avondfles te minderen, maar als ie er goed op doorslaapt zal ik daar niet teveel aan sleutelen..

Mijn meisje is 2,5 maand krijgt 5 a 6 flessen van 150 en drinkt ze ook vaak niet helemaal leeg..

groetjes simone

#3385316 Quote

hoi hoi

ik heb het zelfde gehad en als ik jou was zou ik met de laaste fles die johannes broodmeel eruit laten.
    ze hebben die 5 flessen echt nog wel nodig en omdat ie met de laatste fles een extra schep krijg kan zijn dat ie niet echt honger heeft.

je kan ook proberen eerst rustig wakker te laten worden dat ie echt goed wakker is voor de fles.

suc6

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen