Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

groente\fruithapjes met opvolgmelk

• Auteur

Hallo,

In het kookboek opperderpop zeggen ze steeds dat om de voedm=ing wat dunner te maken je er evt wat opvolgmelk|bortsvoeding doorheen kan doen.
    Nou ismijn vraag denken jullie dat opvolgmelk in de diepvries kan???

Ze krijgt het nog niet hoor ze is pas 5 maanden. Maar ik ben net een uur aan het kokkerellen geweest.
    Heb nu steeds verdunt met water maar ik denk dat met opvolgmelk straks er wat meer smaak aankomt.

#3389307 Quote

ik zou dat juist niet doen opvolgmelk erbij.
    Die smaak krijgt je dochtertje al dag in dag uit.
    Met fruit en groente krijgt ze juist nieuwe smaken binnen en daar moet ze aan wennen, geef die smaken dan ook zo puur mogelijk.
    Martine

#3389310 Quote

Om het te verdunnen kan je misschien beter kookvocht erbij doen. Daar zitten ook nog de  vitamientjes in…

Misschien wel handig om te verdunnen met opvolgmelk als ze het groentehapje niet lusten. Dan is de smaak wat bekender…

#3389377 Quote

Omdat ik Xander's potjes altijd zelf maakt(e), was ik altijd druk in de weer met m'n babycook (geweldig ding trouwens!)

Ik zou gewoon dat kookvocht gebruiken en geen opvolgmelk, volgens mij kan je dat nl niet invriezen. (kookvocht gebruiken ze ook altijd in de recepten van de babycook zelf)

Groetjes Kirsten

#3389418 Quote

ik deed er ook altijd kookvocht bij, dat hielp ook voor de smaak trouwens, was het gelijk wat minder flauw. Een klein scheutje zonnebloemolie maakte het trouwens ook een stuk lekkerder.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct