Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat voor aventspeen bij papfles

• Auteur

Hallo

Vroeg me af welke aventspeen beste voor papfles kan. Heb 3-standenspeen nu in gebruik maar vindt het wel erg snel gaan dan. Een gewone speen met 3 gaatjes is weer te langzaam. Wat gebruiken jullie??

Tania

#3389551 Quote

Hoi,

Ik gebruik gewoon de 123 speen en dan op standje een.

Groetjes!

#3389552 Quote

Het is bij die 3-standenspeen toch zo dat de het streepje van de gewenste stand aan de bovenkant moet zitten?? Of doe ik misschien iets fout?
    Doe overigens maar 2 eetlepels nutrix in het flesje. dus misschien is het te dun voor een papspeen.

Tania

#3389557 Quote

hallo,

wij gebruiken ook de 123 speen en ook een gewone nr 1
    in het begin door de gewonen speen en na een minuut of 10 gaan we over op de 123.

wel even een geklungel maar anders is je fles echt binnen 10minuten op

groetjes petra

#3389560 Quote

Hoi Tania,

Ik vond de papfles ook erg snel gaan met de 123 speen, zelfs op stand 1. Ik gebruik dus nu speen 4. Klinkt erg onlogisch, maar deze gaat wel langzamer dan de andere speen..

Groetjes Ilone

#3389562 Quote

Ik gebruik ook eerst de gewone speen en na 10 minuten de 1-2-3 speen. Dat gaat prima zo.. doe wel 5 lepels pap in de fles.

Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #3389645 Quote

Hier gaat het met de 1-2-3 speen ook veel te snel.
    Ik heb bij de Etos een papspeen van het eigen merk gekocht, die heeft een soort kruisje in plaats van een gaatje, dat werkt hier echt perfect.
    De speen past niet op een Avent fles, dus ik heb er een etos-flesje bij gekocht.

#3389647 Quote

Hoi Tania

Wij zijn begonnen met een papfles te geven met speennummer 3.
    Nu krijgt ze eengrote papfles (240 melk en 12 melkschepjes pap) en deze drinkt ze met een 123 speen op standje 2.

Groetjes Jessica

#3389689 Quote

He Tania,

Ook mijn zoontje vond de 123 van avent wat te snel gaan. Ik gebruik nu een 123 van de etos en dat blijkt te werken. En bij mij past hij wel op de avent fles.

Succes gr. yogo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct