Dag monatoetje…. & dirksmama
Je was met net voor! Ik zat me te bedenken of ik hier een topic over zou beginnen, maar dacht eigenlijk dat ik me misschien wel zat aan te stellen. Maar ik vind het zelf heerlijk om dingen te lezen van andere moeders en ideeën & gedachtes uit te wisselen. Maar beste dirksmama, elke keer als je ergens op reageert komt het inderdaad over op commentaar.
Ik ben het met monatoetje (mmmmm heb gelijk zin in een cocos met rozesaus) eens dat sommigen hier erg onzeker van kunnen worden. Dit is overigens bij mij niet het geval, maar ik vind het zelf nogal erg vervelend. Zeker ook omdat de manier waarop jij je advies neerzet naar mijn mening niet heel erg….. nou ja, het komt ook eerder over als commentaar.
En ik denk ook nog eens dát het advies wat je geeft niet altijd even goed is. Iedere moeder kent zijn kindje zelf het beste. En ideeën uitwisselen is alleen maar fijn….. en tips…. en en en en…. weet ik het allemaal.
Maar misschien kun je in de toekomst een beetje rekening houden met anderen. Want er zijn genoeg moeders die het allemaal best eng vinden. Ik heb heel veel gehad aan verhalen van andere moeders hier op dit forum…. want zoals ik ook al eerder ergens heb geschreven. Moeder wordt je ineens…. zonder dat je een boekje met gebruiksaanwijzingen krijgt van hoe jouw kindje werkt!!