Als je borstvoeding geeft is hypoallergeen idd het beste ivm dat het licht verteerbaar is net als borstvoeding en minder kans geeft op allergieen.
Bij etos verkopen ze een doosje met 5 zakjes hypoallergeen voeding van nutrilon.
Met 1 zakje kan je 100 ml voeding klaarmaken en het voordeel is dus dat je niet zo'n dure pot voeding (15,99 bij ah) hoeft te kopen die na openen maar 4 weken houdbaar blijft.
Als je maar 1 avond 1 de week 1 flesje geeft heb je dus aan 1 zo'n doosje per maand voldoende en de doosjes zijn geloof ik 1,99.
Ik heb deze in het begin tijdens de borstvoeding steeds gebruikt om bij te voeden, omdat de kleine niet voldoende had aan de borstvoeding.
Helaas is het me niet gelukt om de productie weer op gang te krijgen en ben ik nu helemaal overgestapt op flesvoeding.
En als je gewoon de standaard flesvoeding wilt gebruiken kan je bij bijna alle supermarkten kant en klare pakjes nutrilon kopen.
Misschien hebben de drogisten dit soort pakjes ook wel in eigen merk maar dat weet ik niet.
Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt
Groetjes Patrice