Hoi,
Het is inderdaad een moeilijke keuze,ik heb er ook mee te maken gehad. Ik werkte eerst ergens met een vastcontract maar omdat ik door een lichamelijke klacht mijn werk niet meer kon uitvoeren moest ik daar weg, moest toen een opleiding gaan volgen die in het totaal een jaar duurde ik dacht.. hierna dan gaan we er echt voor dan is alles " zeker" maar nadat ik mijn opleiding had afgerond moest ik eerst voor een uitzendorganisatie gaan werken omdat het toen moeilijk was om een baan te vinden. Ik heb daar toen eerst een 3 mnd contract gehad daarna kwamen ze met een 1 jarig contract en al die tijd heb ik het zwanger willen worden vooruit geschoven en toen ik eindelijk bij dat bedrijf zelf in dienst mocht komen kreeg ik 2x een jaar contract dus tel maar uit je bent zo een paar jaar verder en….ouder! Je bent dan zo blij dat je werk hebt dus leg je je er maar bij neer maar prettig is het niet. Na die jaren dacht ik en nu moeten ze me een vast contract geven nu zit ik goed maar nee hoor ik werkte halve dagen en nu wilde ze iemand hebben die 40 uur moest werken, vanwege de toegenomen drukte/groei van het bedrijf .. en dat wilde ik niet.
Je ziet dat niks zeker in het leven is en ik zeg nu dan ook, achteraf als je het echt graag wil doe het dan want er is elke keer wel weer iets waardoor je denkt dat je "het" maar beter even uit kan stellen. Gelukkig kon ik weer snel daarna aan de bak met een vastdienstverband.Maar ook in deze tijd kun je zo je werk kwijt raken zekerheid is er nooit.
Dus .. als het goed voelt!en de omstandigheden verder goed zijn waarom niet!
Succes! Anne