Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6114 Hulp Gevraagd

• Auteur

Hallo Meiden,

ik hoopte dat ik dit berichtje niet had hoeven sturen maar ik heb jullie hulp nodig.

Het is vandaag mijn 34 dag van mijn cyclus (eerdere cyclussen van 26,34,30 dagen) en ik heb vanochtend dus getest met Clearblue en ochtendurine. Er verscheen zowaar een kruisje (wel wat vagig, maar toch duidelijk zichtbaar ook volgens mijn vriend).

Zoals je begrijpt hebben we een gat in de lucht gesprongen. Maar om alle onzekerheid weg te nemen (tenminste dat dachten we) heb ik vanmiddag een predictortest gekocht en deze ook meteen gedaan. Helaas was deze test negatief.

Wat nu? Ben ik nou wel of niet zwanger? Ik heb nog een Clearblue test en nu ga ik deze morgenochtend maar doen. Meiden, help me alsjeblieft, ik weet het even niet meer!!

Dikke kussen een hele onzekere kimmie

#2790070 Quote

'k denk dat de kans groot is dat je zwanger bent. Predictor geeft namelijk later een positieve test aan dan clearblue……'k zou het over een weekje nog eens proberen.

#2790071 Quote

Hallo Anoniem, bedankt voor je reactie. Ik vrees alleen dat ik het niet nog een week vol hou met deze onzekerheid.

Groetjes Kimmie

#2790072 Quote

Kimmie wat akelig. Al zo in de wolken en dan toch met beide benen op de grond. Morgen zou ik die clear-blue test zeker doen, dan weet je waar je aan toe bent.
    Nu veel afleiding zoeken, dan is het snel morgen en grote kans dat je dan weer een gat in de lucht kunt springen. Veel sterkte komende langzaam voorbijgaande uren

#2790073 Quote

Ik lees altijd een kruis (of streep) betekent toch echt dat je zwanger bent!!! Ik begrijp je onzekerheid ik zal zelf ook helemaal gek worden!!

Hou het bij die eerste test, dus positief en ik hoop dat hij morgen een dikke vette plus aangeeft!!!

Sterkte liefs moi xxx

#2790074 Quote

Bedankt meiden, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel hele zere borsten heb sinds een week. En die streep/kruis stond er echt. Maar omdat ik het zo graag wil, ben ik ook heel erg bang dat het toch niet zo is.

Groetjes Kimmie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2790075 Quote

Volgens mij kan ik je gewoon feliciteren. Blijkbaar is de CB gevoeliger dan perdictor…. Van harte!

#2790076 Quote

Gefeliciteerd Kimmie, je bent echt zwanger hoor! Een test reageert alleen positief op hcg hormoon en dat maak je alleen aan als je zwanger bent.

#2790077 Quote

Nou ik denk ook wel dat je zwanger bent hoor, gefeliciteerd. Maar ik kan me voorstellen dat het toch wel een onzeker gevoel geeft. Waarom zijn er ook zoveel van die testen? Nou ik hoop voor je dat het allemaal goed komt. Sterkte en je mag er albest van genieten hoor.

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct