Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6122 Positief

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik zou jullie op de hoogte houden na het testen van gisteren (zie berichtje Hulp gevraagd). Nou ik heb vanmorgen nogmaals een CB test gedaan, en weer verscheen er een plus!!!

Ik denk dat ik er nu wel vanuit mag gaan dat ik zwanger ben!!!! Gek hoor, je wilt het heel graag maar als het dan eenmaal zover is dan schrik je toch wel. Ik denk dat ik aan het eind van volgende week er nog een testje tegen aan zal gooien.

Ik realiseer mij dat we zeer gefortuneerd zijn, want wij waren pas vanaf half februari bezig.

Ik zal de goede hormonen op dit forum verspreiden en ik hoop dat jullie mij snel zullen achtervolgen naar het januari forum, ik blijf hier ook wel mee lezen denk ik.

Dikke Kussen Kimmie

#2790097 Quote

Jippiiieee fantastisch nieuws en dat op moederdag!! Wat een geluk voor jullie!!!

Ga lekker genieten meid!

Liefs moi xxx

#2790098 Quote

Nogmaals van harte! En dat op moederdag…alsof het zo bedoeld is. Groetjes en straal ons inderdaad maar in, haha!

Gea

#2790099 Quote

Hoi Kimmie,

Heel erg gefeliciteerd!!! Hopelijk kunnen we straks met zijn allen naar het jan. of feb. forum!

Geniet ervan.

Groetjes Frederique

#2790100 Quote

Hee Kimmie,

Van harte! Ontzettend goed, joh! En precies op tijd om lekker verwend te worden door je kerel!

Liefs Kiki

#2790101 Quote

Hallo Meiden,

bedankt voor alle felicitaties! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend en ik nog erg aan het idee moeten wennen. We hebben het vanochtend aan zijn ouders verteld, zij waren echt heel erg blij. En straks gaan we het aan mijn ouders vertellen.

Groetjes en een dikke kus Kimmie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2790102 Quote

Jeetje Kimmie van harte gefeliciteerd met dit oh zo'n klein wonder op zo'n speciale dag !!! Ga er lekker van genieten met je vriend !!

Groetjes Biaggi.

#2790103 Quote

Hoi Kimmie,

Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!Hopelijk volgen wij ook allemaal binnenkort. Wie zal het zeggen.

Groetjes Anita

#2790104 Quote

Hoi Kimmie,

Gefeliciteerd!!geniet ervan….

Groetjes: Chili

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct