Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

6147 Baby Give It Up

• Auteur

na lang zwoegen en praktiseren, zijn wij er uit dat we er mee stoppen, ik wordt knetter gek van die onzekerheid elke maand weer.en vooral als ik ongi wordt dan ben ik niet aanspreekbaar meer dus ik kap ermee!!!

#2790163 Quote

Hoi

#2790164 Quote

Ik ben het (bijna) met je eens! Sta nl. op het punt dezelfde beslissing te nemen. Ik word er ook gek van!! Iedere maand hopen dat je 'ut' op het goede moment doet en vervolgens weer hopen op een ongi die uitblijft. En als je dan 3 minuten overtijd bent alweer 6 zw. testen er doorheen gegooid want "zou het?" Maar wij zijn er nog niet helemaal uit. Mijn man heeft zoiets van, wat kan het schelen als het nog een jaartje duurt maar daar moet ik niet aan denken dan kun je me opbergen denk ik! Sterkte in je beslissing.

#2790165 Quote

Maar hoe doe je dat dan, opgeven? Ga je weer de pil slikken ofzo? Ik ben ook al heel wat keren terleurgesteld, maar opgeven betekend toch weer actief iets ondernemen om te zorgen dat je NIET zwanger wordt. Dat gaat me wel heel ver, ik zou dat niet meer kunnen denk ik!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct