Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6251 Barbara

• Auteur

hallo dames,
    ik heb ff een vraagje, gisteren had ik ongesteld moeten worden, en ik dacht ook echt daar komt het, had bruine afscheiding bij me ochtendurine, dus ik zei al tegen me vriend het komt er aan.
    maar toen ik een uur later weer naar de wc ging was die bruine afschieding weg, en hij is ook niet meer terug gekomen.
    wie heeft dit ook eens mee gemaakt,
    ik wil nog niet gaan testen maar dat doe ik pas als ik een week overtijd ben
    ik hoop dat iemand dit weet

liefs
    barbara

#2790555 Quote

Hoi Barbara,
    Ik heb dat ook gehad omdat ik net was gestopt met de pil. Ik weet niet of jij pas bent gestopt maar daar kan het mee te maken hebben. Als ik jou was zou ik nog een paar dagen afwachten en anders toch een test gaan halen.
    Heel veel succes ermee.
    Liefs, Ank

#2790556 Quote

hai
    ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil, en heb steeds een cyclus van ongeveer 25 a 26 dagen gehad. en nu zit ik op 27 dagen.

#2790557 Quote

Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb dat de laatste tijd steeds. Een beetje viezigheid en ik denken, dat is het begin van meer, helaas weer niet gelukt. Dan is het weer een paar dagen weg en krijg ik weer hoop, maar alle keren zette mijn ongi uiteindelijk toch door.
    Of je dit ook zou kunnen hebben voor een zwangerschap weet ik (helaas) niet.
    Succes
    Lin

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen