Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6254 Zwanger

• Auteur

Vanmorgen heb ik dan eindelijk gestest , na 5 dagen overtijd te zijn.
    Ik had een Clear Blue test gekocht en wat denk je , meteen na de minuut een dikke vette plus.
    We zijn zo gelukkig , nu maar hopen dat alles goed gaat.

Dames in de klusperiode , veeeeeel succes.
    Groetjes Naat

#2790567 Quote

Gefeliciteerd. Geniet ervan. wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes Janna Nienke

#2790568 Quote

geniet van de zwangerschap, en ik wens je een gezond kindje toe….groetjes floor

#2790569 Quote

Van Harte. Geniet er van en hopelijk komen wij je allemaal snel achterna op het andere forum.

Veel groetjes en succes,
    Irma

#2790570 Quote

Hoi Naat,

Wat fijn! Volgens mij is het lang geleden dat we een positieve test hadden op het forum en ik vind dat altijd zo hoopgevend als er een berichtje staat zoals die van jou! Voel je je goed? Ik wens je een fijne zwangerschap en een heel lief kindje!

Liefs Kiki

#2790571 Quote

Hoi Naat,
    Wouw, gefeliciteerd jullie. Ben heel blij om zo'n positief berichtje te lezen. Natuurlijk hoop ik dat ik (en nog meerdere van ons)je snel achteraan mag gaan op het volgende forum. Ik hoop dat alles goed gaat en je een fijne zwangerschap mag hebben. Geniet van je zwangerschap en hopend op een gezond kindje.
    Veel liefs, Ank

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2790572 Quote

hoi

wat een geweldig nieuws !
    veel geluk,

Jeanette

#2790573 Quote

Hoi Naat,

Gefeliciteerd met dit mooie nieuws konden we wel weer gebruiken na de afgelopen dagen!

Geniet ervan en laat nog even weten wanneer "het" verwacht wordt.

Groetjes:Chili

#2790575 Quote

heeee van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lekker van.

liefs nathalie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen