Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6263 Hoe Voelt Het Als Je Net Zwanger Bent

• Auteur

Hallo allemaal,

kan iemand mij vertellen wat je als eerste voelt als je zwanger bent. zou 20 mei mijn nod dag hebben dus moet nu volgens zeggen wel wat kunnen voelen.
    Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen alvast bedankt.

#2790616 Quote

Zoals ik hier lees en hoor in mijn vriendenkring is het voor iedereen heel verschillend hoe je je voelt als je zwanger bent. Helaas kan ik je niet verder helpen alleen maar duimen en veel succes wensen.

#2790617 Quote

Spannend, binnenkort je nod. Bij mij is het vandaag maar de laatste keer was ik 5 dagen overtijd dus misschien duurt het wel even voordat ik ongi wordt.
    Ik voel me wel wat ongi maar zelfs dan kan er niets komen en kun je zwanger zijn. Zoals je wel las op dit forum, voelt de een niets, de ander heeft gerommel in de buik de ander is misselijk, etc. M'n schoonmoeder vind het een goed teken als je niets voelt rond je ongi. Vaak krijg je echt last als je 2 weken overtijd bent want dan vind er geen eisprong plaats. Een week na een mogelijke innesteling of bevruchting is natuurlijk ook nog maar heel kort.
    Misschien heb je hier iets aan. Een feit blijft dat je helaas gewoon moet wachten en je geduld moet bewaren.
    Succes

#2790618 Quote

Hoi,

Het is voor elke vrouw verschillend wat ze voelt en zelfs verschillend per zwangerschap. Ik had deze keer niet veel in de gaten, behalve dat ik steeds dacht dat ik ongi ging worden, een paar dagen voor mijn NOD. Maar er kwam gelukkig niks!

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar je lichaam en geest kunnen echt een spelletje met je spelen, weet ik uit ervaring…

#2790619 Quote

Hoi meis,

Toen ik zwanger bleek te zijn merkte ik echt niets. Niet misselijk, gevoelige borsten of zoiets. Dat kwam pas na de 4e week. Ik had door dat ik zwanger was omdat ik heel iets bloed had verloren ruim een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Pas na de 4e week kreeg ik gevoelige borsten en was ik wat meer moe dan normaal.
    Maar voor elke vrouw is dit anders. De 1 is al heel snel misselijk, de ander zal nooit misselijk worden.

Groetjes Frederique

#2790620 Quote

wat ben jij dom zeg onozel wicht

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2790621 Quote

PARDON??!!!!

(Reactie op bericht hierboven!!!!)

#2790622 Quote

Niet op reageren!!! (op de reactie van anoniem 18:14 uur)

Ik dacht ook dat ik ongi moest worden. Had al een paar dagen best hevige ongipijn en de ongi kwam maar niet.

Getest en ja… zwanger!

Rond de 7e week werd ik pas moe en ik heb verder eigenlijk geen kwaaltjes gehad.

Voor iedereen is het weer anders.

Heel veel succes.
    lfs. Monique
    (16 wkn)

#2790623 Quote

Hoi Monique,

Ik wou je even een hele fijne zwangerschap wensen!! Hopelijk kunnen we ons snel bij je aansluiten.

Groetjes Frederique

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen