Hoi Esther,
Ik had, denk ik, donderdag mijn ei; erg veel buikpijn en hetzelfde gevoel als de vorige cyclus op dag 15 en toen werd ik precies 2 weken later ongi. We hebben dus ook behoorlijk geklust en ik hoop dat er nu van alles gebeurd binnenin mij. Het gekke is dat ik niks voel, behalve dan zere borsten, maar die heb ik al een week. Ik voel me fit en heb geen pijntjes of tintelingen. Maar ja, houd ik mezelf voor, dat zegt ook niks…
Wij werken dus ongeveer naar dezelfde NOD toe. Ik zou donderdag 28 mei ongesteld moeten worden en jij ook zo ongeveer. Wij gaan die vrijdag weg, kamperen met mijn broer, schoonzusje en hun kinderen. We hebben afgesproken, dat als ik vrijdagochtend bij het opstaan nog niet ongesteld ben we toch testen. Anders moeten we tot dinsdagochtend wachten tot we kunnen testen. Ik heb al zitten rekenen dat we het dan op de 30e verjaardag (19 juni)van mijn vriend aan ouders broers en zussen kunnen vertellen. Wat vreselijk ben ik toch, dat ik dat allemaal al in mijn hoofd heb zitten, zucht…
Liefs Kiki