Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6276 Heb Ik Dat

• Auteur

goedemorgen,
    beetje vroeg op de zondagmorgen,maar kon niet meer wachten… getest en i.p.v 2 verticale streepjes,heb ik eerst een horizontale en dan een verticale…. heb ik dat????
    affijn er zal wel iets fout zijn gegaan,nog maar eens proberen…
    gr. petra

#2790679 Quote

Jeetje, dan weet je ook niet waar je aan toe bent zeg! Heb je nog een test liggen? Ik heb geen ervaring met deze testen, dus kan je niet vertellen waar de fout eventueel ligt!!

Suc6 ik hoop op een positieve test!

Liefs moi xxx

#2790680 Quote

De tweede gaf helaas niets aan…
    afwachten maar.mischien is het wel te vroeg,ik weet het ook niet.ben nog steeds misselijk maar mischien speelt mijn lichaam een spelletje met me…??

#2790681 Quote

Wat een teleurstelling dan he!! Probeer lekker te genieten van het mooie weer!!

Liefs moi xxx

#2790682 Quote

Dank je moi,voor je reactie. we wachten maar weer af en genieten van het mooie weer;positief blijven! gr. petra

#2790683 Quote

Hoi Petra,

Daar wordt je toch ook gek van! Denk je uitsluitsel te krijgen, heb je nog niks! Het kan zijn dat voor de tweede test je urine nog niet genoeg hCG had opgenomen (dus te snel achter elkaar getest). Morgen of overmorgen nog maar eens proberen. Succes, Kiki

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2790684 Quote

Hoi Petra,

Snel nog een testje doen. Laat je weten hoe dat is gegaan?

SUCCES!!

Groetjes Frederique

#2790685 Quote

oh pf…..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen