Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6282 Innestelingsbloeding

• Auteur

Kan iemand mij vertellen hoeveel dagen na je eisprong je een innestellingbloeding kan krijgen?
    Heb ongeveer 10 dagen naar eisprong wat bruinig (sorry voor details) bloed verloren ging samen met erg veel dradig slijm.
    Alvast bedankt voor jullie reactie
    gr. caro

#2790706 Quote

Hoi meid,

Dit is heel erg wisselend. Ik had het al heel snel na mijn ei-sprong maar sommigen hebben het pas rond de nod. Hier is dus niet echt 1 antwoord op maar dit kan tussen de eisprong en nod zijn. Ik verloor slechts 3 dagen na mijn eisprong een paar druppels helder bloed (duurde ong. 3 dagen) en dit was bij mij dus de innestelingsbloeding.

Succes!!!

Groetjes Frederique

#2790707 Quote

Hoi Caroline,

Ik had ongeveer 5 dagen na mijn eisprong innestelingsbloeding. Het was bij mij echt rood (ik dacht dat ik heel vroeg ongi kreeg) ongeveer een half inlegkruisje vol.

Groetjes van Sandra B

#2790708 Quote

Bedankt voor jullie reacties. Je leest zoveel verschillende verhalen… Ik wacht het gewoon maar eventjes af.
    Groetjes Caro

#2790709 Quote

Bij een innestelingsbloeding verlies je helder rood bloed.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen