Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6305 Zwanger

• Auteur

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje aan jullie; op 19 maart heb ik mijn laatste menstruatie gehad, dit is dus al 59 dagen geleden (mijn cyclus is tussen de 21 en de 42 dagen tot nu toe!!!) Ik heb al 2 keer een test gedaan beide negatief (wel goedkope testen huismerk) Nu voel ik mij wel anders alleen ik ben bang dat ik me alles inbeeld stel je voor ik ben schijnzwanger!! Ik heb last van humeurige buien, opgezette buik en slijmerige wit/kleurloze afscheiding (sorry voor details) In september vorig jaar ben ik bevallen, dus wijt ik nu alle klachten aan het ontzwangeren. Wie heeft dit ook gehad, of wie weet of schijnzwangerschap echt bij mensen voorkomt ? Help me.

Trouwens het is erg fijn om jullie verhalen allemaal te lezen, ik heb ook op een paar vragen gereageerd en ik heb ook gelijk toen ik de oproep voor Aagje las een kaarsje voor haar aangestoken.

Meiden alvast bedankt voor jullie reakties.

Groetjes Sarah

#2790773 Quote

Hallo Sarah,

Ik zie dat je een tijdje geleden dit bericht heb geplaatst en dat je helemaal geen reactie heb gekregen. Waarschijnlijk niemand die jouw geval herkende. Nou, ik dus wel. Ik ben 3 maanden geleden bevallen en ben nu al bijna 5 dagen overtijd (wat ik noooooit) ben. Ben nu erg nerveus over het feit dat ik mogelijk zwanger ben. (wil dit namelijk niet meer!!!) Maar het gekke is dat ik op dag 24/25 van mijn cyclus (de dag dat ik dus al ONGI moet zijn) 'geklust' heb. Maar nu zit ik te denken dat door het ontzwangeren mijn NOD misschien veel later was dan normaal en dat ik dus van die ene keer dan toch zwanger ben geraakt. Ik heb op dag 20 hele dik slijmerige afscheiding gehad (waarschijnlijk m'n NOD geweest?!) Wat denk jij???? En was jij nou werkelijk zwanger of hoe is dat bij jou afgelopen??? Graag zsm reageren. Dank, groetjes.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen