Hallo Susan, wat leuk dat jij het inderdaad bent. Grappig dat we elkaar dan toch weer spreken. Nee, ik heb andere suzanne ook niet meer gesproken of gelezen. Ik ben nou jou ook een tijdje weg geweest omdat mijn vriend nog even wilde wachten. Het is bij ons inderdaad supersnel gegaan.
Wanneer had jij je nod? In het kort even mijn historie (mag je ook overslaan hoor) Ik had een redelijk onregelmatige cyclus van 24, 28,34, 26 dagen dus dat was best lastig je nod bepalen. Ik heb op 5 april mijn laatste ongesteldheid gehad en ongeveer twee, drie weken daarna begon het wel een beetje te rommelen in mijn buik, ook had ik een week voor mijn nod (ik ben uitgegaan van mijn langste cyclus) kreeg ik erg veel last van pijn in mijn onderrug (dit heb ik ook altijd als ik ongie moet worden) en ik kreeg toen ook zere borsten. Omdat ik mezelf in de voorgaande maanden ook liep gek te maken dat ik verschijnselen had, was ik nu heel erg rustig ik heb ook pas zaterdag 8 mei voor het eerst getest. Om de een of andere reden had ik een soort rust over mij heen. En toen was die test (Clearblue met ochtendurine) positief dus zwanger.
Ik moet eerlijk toegeven dat als het eenmaal zover is dan schrik je toch wel even. En het is natuurlijk nog behoorlijk pril allemaal. Ik wil er niet teveel aandenken maar er kan natuurlijk nog van alles mis gaan. Maar daar gaan we niet vanuit.
Als ik jou was zou ik inderdaad morgenochtend gewoon nog een keer testen met ochtendurine. Meid heel veel succes en ik hoop dat je ook mee kan naar het januari forum. Ik hoop je nog vaak te spreken.
Dikke kus Kimmie
PS Wat deed jij ook alweer voor werk?