Leuk om weer wat van jullie te horen, ik keek er al naar uit. Raar eigenlijk want ik ken jullie helemaal niet, maar we maken het zelde mee. Ik ben 26 jaar en heb een dochtertje van 17 maanden. Ik heb altijd al heel graag kinderen willen hebben, dus toen we er voor gingen duurde het me allemaal veelste lang en was ik er heel erg mee bezig. Toen ik eindelijk zwanger was kreeg ik na 9 weken een miskraam, heel erg verdrietig was ik, en ik denk er nu nog wel eens aan. Toen we er weer voor mochten gaan was ik dit keer algauw zwanger. Heel spannend en eng, want bij alles wat ik voelde dacht ik dat het weer mis zougaan .. Maar gelukkig, We hebben nu een lieve gezonde meid. Nu we voor een tweede "gaan" dacht ik er minder mee bezig te zijn, maar dat is dus niet zo. elke ongi is een teleurstelling. Had de laatste maanden steeds een cyclus van 20 dagen, en nu dus al 33 dagen .. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik morgen een test ga halen. Morgen avond gaan we al weg ( tot zondag) Dan heb ik zekerheid.
Dus Marijke, ik kan niet gelijk met je testen, had ik anders gedaan hoor.
Als ik dan niet zwanger ben kan ik wat drinken, ik drink bijna nooit maar als je zo'n weekend niks aanraakt krijg je steeds flauwe grappen natuurlijk. en als ik wel ( hoop het !!) zwanger ben dan kan ik er rekening mee houden.
Mijn broeken gaan zo strak zitten ..
Jammer Susan, dat je test negatief was. Nog niet ongi? Ik hoop gauw weer wat van julie te horen. Ik kan hier trouwens niet altijd opkomen. S'avonds is het denk ik erg druk ofzo
Nou, meiden heel veel succes. Ik duim voor jullie. groetjes Lianne