Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

6356 Gek Gevoel

• Auteur

Het is misschien raar maar ik heb het gevoel dat het dit keer raak is,dat ik zwanger ben. Ik kan helaas nog niet testen, omdat ik nog niet over tijd ben. Ik heb geen medische klachten maar op de een of andere manier voel ik me anders. Wie kent dit? Ook heb ik gemerkt dat als ik nu met mijn man vrij dat het wat pijnlijker is. Ik voel dan een soort van kramp in m'n onderbuik. Kan dit een teken van zwangerschap zijn? Ik heb dit nooit eerder gehad. Het lijkt net of daar iets in de weg zit, of kan je dit niet voelen………..

#2790913 Quote

ik ben nu 21 weken zwanger en heb tijdens het vrijen nog nooit kramp in me onderbuik gehad. wel kom ik ineens heel snel klaar….maar dat schijnt normaal te zijn tijdens je zwangerschap.

#2790914 Quote

Hoi,

Ik heb het wel eens gehad dat ik al een paar dagen voordat ik kon testen een vervelend gevoel had bij het vrijen en ook zwanger bleek te zijn. Het kan dus best zo zijn. Ik denk dat het ook ligt aan de stand van je baarmoeder.

Ik hoop voor je dat het raak is!

#2790915 Quote

ook ik voelde me anders en was er zeker van, maar helaas vandaag ongi geworden. Dus het is toch echt afwachten. Sterkte met het wachten en ik duim voor je, d

#2790916 Quote

Hoi Kim,

Precies, hoe jij het omschrijft, een raar gevoel in je onderbuik, zo voelt het ook als je zwanger bent. Het staat ook in alle boekjes, dat je een vreemd gevoel in je buik hebt. De vorige keer dat ik dat voelde was ik inderdaad zwanger!!

Succes!

Ina

#2790917 Quote

hallo kim ik wou ook ff reageren ik heb het zelfde als jou gehad en ik had wel vroeg getest en ik was wel zwanger al 5 weken dus ik zou gaan zeggen testen zit grote kans in dat je zwanger kan zijn

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen