Hi Jeanette,
Gaaf dat je zo even mijn aandacht trektt. Ik zit bijna niet meer op het forum. Ik merk dat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn en dat ik gewoon lekker wil werken. In tegenstelling tot bij jou, gaat het bij mij juist eindelijk wel lekker met werken. Ik heb sinds januari deze baan en het is echt gaaf.
Goed dat je de bewijzen hebt enzo. Helaas zijn dit soort situaties voor niemand goed. Je zult inderdaad denk ik niet meer naar je oude team terug kunnen, tenzij je manager door het stof wil kruipen enzo sportief is om haar (of zijn?) ongelijk toe te geven. Ik duim voor je. Mail mij anders even als je meer weet, dan weet je zeker dat ik het zie. Heb je mijn mailadres nog?
Ik heb net gisteren mijn eisprong gehad en we hebben maandag en gisteren wel geoefend, dus je weet maar nooit. Nog twee weken wachten dus. Maar ik heb een hoop leuke dingen in het verschiet. Daar zitten wel feestjes tussen.
Wat vind jij: moet ik nu al niet meer zovee ldrinken? Op die feestjes drink ik normaal zomaar zeven tot tien biertjes. Dat doe ik niet vaak, maar toevallig is er zondag een feestje en ga ik met pinksteren drie dagen op hockeytoernooi. Daar wordt ook behoorlijk gedronken. Ik vind het heel moeilijk.
Nou, zet 'm over anderhalve week (of twee weken) op met oefenen en wie weet, blijft die opoe volgende maand wel weg!
Veel liefs van Ongeduldje