Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

639824

• Auteur

EINDELIJK!!!!!

Na een vermoeiende zwangerschap is dan eindelijk onze kanjer van een zoon geboren!!!
    Hij is op 15 maart via een geplande keizersnee ter wereld gekomen en heet Elijah Nathan. Hij was 4540 gram en 55 cm.

Ben inmiddels weer thuis, na vijf dagen in het ziekenhuis en kan fysiek al weer redelijk wat, maar mijn hormonen zijn nog steeds niet helemaal de ouwe.

Nog meer mensen die daar last van hebben? Heb af en toe zo ´n enorme dip dat ik bijna bang ben dat ik er nooit meer uitkom! En ik moest onwijs aan mijn baby wennen, in het begin vond ik hem helemaal niet leuk!!

Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben of hebben gehad? Het gaat inmiddels wel weer een stuk beter, maar als het weer eens zover is zie ik het vaak niet meer zitten!

Gaat het echt over? (dat zegt mijn moeder namelijk)

oke, ga stoppen! Veel plezier met jullie babies!!

#3398314 Quote

Hoi Charlotte,

Gefeliciteerd met je zoontje. Je bent echt niet de enige hoor die last heeft van de hormonen. Dat hoort er allemaal bij, alleen vertellen ze je dat niet vantevoren. Ik vond de eerste 2 maanden nadat mijn zoontje geboren was ook erg moeilijk en heb ook menig traan gelaten. Het was erg wennen en hij huilde veel (moest ook aan de wereld wennen). Ook had ik veel last van mijn hormonen en nu nog steeds, na ruim 4 maanden. Ik kan nog zo in huilen uitbarsten. Maar inmiddels zijn we helemaal aan elkaar gewend en is hij het liefste vrolijkste jongetje van de hele wereld. Het wordt nu steeds leuker en makkelijker.

Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt, kop op he!

groetjes Annet

#3398315 Quote

hoi ik moet nog steeds aan mijn zoon wennen( 8.5 maand) En als ik mijn kuren heb vind ik er echt niks aan!! zal ook nog wel de hormonen zijn

#3398316 Quote

Hoihoi,
    ook hier razen de hormonen nog door mijn lichaam hoor,mijn dochtertje is nu 15 weken,de tranen zitten nog wel hoog,maar ik heb wel het gevoel dat het nu iets de goeie kant opgaat,ontzwangeren staat 9 maanden voor,dus je hebt nog wel ff de tijd!
    Flinke beer trouwens,9 pond 😉
    Groetjes

#3398317 Quote

hoi hoi
    ook ik zit na ruim 4 maanden nog niet lekker in mijn vel maaar na degeboorte van mijn oudste zoon zat ik veel sneller alweer goed in mijn vel. succes

#3398318 Quote

ik moest ook echt even wennen aan mijn zoon, vond hem in het begin helemaal niet zo leuk. Nu kan ik me dat niet meer voorstellen, dus het gaat echt over.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3398319 Quote

hoi
    ik moest er ook heel erg aan wennen en het feit dat ik een huilbaby kreeg en het alleen moest doen werkte niet mee.
    maar we zijn nu 4 mnd verder en de zon komt weer wat meer op. hou je taai je komt er wel.

#3398320 Quote

Zat een tijdje te twijfelen om dit als onderwerp op het bevaalen forum te zetten maar dan maar hier. Ik vond er nl niets aan aan de kraamtijd niet maar ook tot een maand of 4 niet. ik had heel veel(4 liter) bloed verloren waardoor ik niet goed in mijn vel zat, tel daar het hormonen verhaal bij…
    Hier wil je denk ik niets vanweten als je zwanger bent maar het is niet altijd leuk als je net bevallen bent. Er gebeurt zoveel dat je het amper kunt bij houden. Niet dat het alleen maar ellende was hoor het was heus ook leuk maar was blij toen we een maand of 4 verder waren. Toen werd het weer een beetje normaal. Nu wordt het alleen maar leuker. Groetjes Ella

#3398321 Quote

9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren!!!! het klopt echt, de hormonen blijven voorlopig nog wel razen… maar er zijn ook hele leuke dingen hoor, als ze ietje groter zijn en wat gaan lachen enzo dan wen je er wat beter aan, en een bevalling is ook niwt nix, groot natuurgeweld hoor, onderschat dat niet! je lijf moet nog helemaal bijkomen.
    sterkte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct