ja hoor ik herken het volledig. Ik dacht altijd dat baby's overdag ook sliepen na de fles. Niets was minder waar, onze dochter was en is overdag een erg wakker kindje. Op een gegeven moment ben ik gestopt met de hele dag door proberen om haar in slaap te krijgen maar ben ik wel regelmaat aan gaan brengen. 's ochtends zo'n beetje 2 uur op en dan weer naar bed, en 's middags hetzelde ritueel. Al was het alleen maar om zelf je handen vrij te hebben want ik werd er soms helemaal tureluurs van, ik had het gevoel dat ik echt alleen maar met haar bezig was.
Nu gaat het wel beter maar echt veel slaapt ze overdag niet en ik denk ook niet dat dat komt.
Ik weet niet of jouw kindje erg veel last heeft van zijn onrustige armpjes en beentjes dan zou je eventueel kunnen denken aan inbakeren ofzo, daar kun je ook advies over inwinnen bij je cb.
Ga er niet vanuit dat je kindje verandert, ik heb me er op een gegeven moment bij neergelegd dat kim overdag gewoon niet veel slaapt, en dat helpt wel, daar word je zelf ook rustiger van, slaapt ze wel is het meegenomen. Wel moet je natuurlijk uitkijken dat je hem/haar soms is even zijn gang laat gaan ik de box want je kindje moet ook leren dat je niet elke minuut van de dag paraat staat. En laten huilen heb ik nooit in geloofd, ik heb kim nooit lang laten huilen en ze is nu een hele lieve tevreden baby.
groetjes en sterkte en laat nog eens horen hoe het gaat
sandra moeder van Kim 4.5 mnd