hoi vivian,
mm ik begrijp dat het slapen gaan bij akim nog steeds niet lekker verloopt, daar tob je al een tijdje mee is het niet? ik heb eigenlijk niet zoveel goeie tips voor je, het blijft uitproberen. zo ook bij kim, we zijn er inmiddels wel achter dat als ik te lang wacht, en ze dus te moe is, ze meer huilt als ze naar bed gaat. En huilen doet ze eigenlijk altijd als ze naar bed gaat, en ik ben er ook achter dat dat niet zo lang duurt, ongeveer een minuutje of 10. Dan valt ze vredig in slaap. niet leuk natuurlijk maar sommige baby's hebben het gewoon nodig om in slaap te vallen. Gisteren nog waren we een dagje bij mijn ouders. Ze had overdag heel weinig tot niet geslapen, en toen was ze om half 6 al zo moe dat ik haar eigenlijk in bed had moeten leggen, nog eventjes gewacht tot 6 uur, want ja half 6 vindt ik toch wel vroeg, maar dat had ik beter wel kunnen doen. Ze heeft weer flink gehuild, maar viel zoals gewoonlijk daarna ook weer heel snel in slaap.
succes en groetjes sandra
oh ja en verhaaltjes lezen of een liedje zingen heeft bij ons niet veel zin, ik kom niet boven haar gekrijs uit. Het helpt wel haar wat te troosten met lieve kusjes op haar gezicht en handjes vast houden, daar wordt ze wel rustig van