ik ken het wel hoor, mijn dochtertje huilt ook als ze moe is en eigenlijk wil slapen, maar ze geeft zich er dan niet aan toe. en ze heeft al vanaf hara geboorte erg weinig geslapen overdag. Misschien moet je eens proberen om haar op bed te leggen zodra je ziet dat ze moe is en dus niet al als ze aan het huilen is, als we bij kim net iets te laat zijn, huilt ze ook behoorlijk. En kijk eens hoe lang ze huilt, je hoeft haar natuurlijk niet helemaal overstuur te laten worden maar onze dochter kim huilt bijv. eigenlijk al sinds haar geboorte als ze 's avonds naar bed gaat, we hebben van ales geprobeerd maar niets helpt, en dus zijn we erachter dat zij zichzelf gewoon in slaap wil huilen.
Wat bij mij ook hielp was de klok erop zetten, jezelf 10 minuten geven en vaak was ze binnen die tijd wel stil.
maar het blijft moeilijk hoor, alle kindjes zijn weer anders. Ik zou haar zeker niet te snel uit bed halen want dat hebben ze snel door hoor, dan weten ze al snel dat jullie haar toch wel eruit komen halen en dat is juist wat ze wil.
Wat bij ons wel werkt is als we bijv. in het weekend bij opa zijn, ga ik zelf met haar even liggen (nog lekker voor mezelf ook) en dan slaapt ze vaak wel lekker 1.5 uur.
sterkte en groetjes sandra