Hallo,
Mijn dochtertje nu dan 9 maand gecorrogeerd 7 maand is twee maand te vroeg geboren.
Nu kan ik wel een heel verhaal gaan afsteken maar dat doe ik niet zal het kort houden.
Met de voeding hoef je niet zo veel rekening te houden maar qua ontwikkeling dus echt wel je moet niks te overhaast doen het komt echt allemaal wel. Het duurt gewoon wat langer, ga jij je daar zorgen over maken dan verliest jouw baby altijd de strijd omdat hij volgens je gevoel al meer moet kunnen. Geloof me luister naar je kind en lees vooral geen boeken met in de 4de maand moeten ze dit kunnen want dan ga je je alleen maar zorgen maken dus niet doen.
IKzelf en mijn partner hebben dan ook de keuze gemaakt om als vreemde mensen vragen hoe oud ze is te zeggen van 7 maand. Zeggen we 9 maand dan krijgen we namelijk altijd te horen oh wat is ze klein!
Wij lopen ook met onze dochter bij de kinderatrs en op dit moment is ze mooi bij qua ontwikkeling maar er is ook een tijd geweest dan liep ze echt achter! Na ongeveer het 2e levens jaar gaan ze ervan uit dan het op de normale lijn zitten mbt de doorsnee kinderen. Kinderen zijn nooit gelijk de een is sneller dan de ander je moet gewoon geduld hebben en veel fysio spelletjes met je kind gaan doen.
Als je meer wilt weten of vragen hebt mag je me altijd mailen.
nicole.lindeman@home.nl
groeten nicole.