Hoi,
Ik herken mijn eigen partner wel een beetje hierin, alleen is het bij hem t geval dat hij echt heel erg onzeker is. Heb ook geen idee hoe ik er mee om moet gaan en wat ik er aan kan doen.
Als ze wakker is pakt hij haar niet uit zich zelf op en doet ook gene luier alleen om, want hij kan dat niet, zegt hij dan. Ze is nu 5 mnd oud, en heeft haar nog nooit op bed gelegd, kan die volgens hem ook niet. Als ik weg ga om te werken dan laat hij altijd ze moeder komen omdat hij het niet alleen kan, hij is bang dat er iets fout gaat.
Daarbij heeft hij al zeker 2.5 mnd geen fles meer gegeven, kan hij niet want ze doet moeilijk bij hem. Het gaat me echt opbreken, maar wat moet ik er aan doen. Hij zegt dat het wel komt als ze ouder word, maar dat hoor ik al 5 mnd. Nu is het zelfs zo erg dat hij me verbied om alleen met haar weg tegaan naar me vriendin, omdat ik dan over de rijksweg moet en als ze dan begint te huilen achterin dat ik dna niets kan doen.
Hij is zo onzeker, heeft iemand hier ook ervaring mee, want weet echt niet hoe ik er mee om moet gaan.