Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

639955 Chamodent Of Dentinox

• Auteur

Een tijdje geleden heb ik Dentinox gekocht om het tandvlees te verdoven bij het doorkomen van tandjes. Dit is best wel lastig; met een wattenstaafje moet je dit opbrengen. Nu heb ik ook gelezen over Chamodent, homeopatische druppeltjes. Heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand tips hoe de Dentinox op te brengen? Alvast bedankt voor jullie reactie.

#3398955 Quote

Chamodent is een homeopatisch middel dat je langdurig mag gebruiken als je denkt dat de tanden doorkomen.

Dentinox is voor als ze er echt last van hebben en je het meteen wilt verdoven.

Dus chamodent werkt op langer termijn.
    en Dentinox werkt meteen.

groetjes joyce mama van Mara 7 maanden

#3398956 Quote

ik doe de Dentinox gewoon op mijn vinger en dan masseer ik voorzichting zijn tandvlees ermee, een wattestaafje gaat pluizen.

#3398957 Quote

Dentinox heb ik nog nooit geprobeerd. Maar ik heb bij al mijn kinderen chamodent gebruikt en ik vind dat het goed helpt. Voordeel is dat het ook schijnt te helpen tegen oorpijn en dat gaat vaak samen met tandjes krijgen.

#3398958 Quote

Je kunt ze allebei goed gebruiken.
    Het nadeel van dentinox is dat de kinderen tot 3 kwartier erna niet mogen en drinken. Er is namelijk eens kan op verslikken dan.
    Je de chamodent tabletten vallen in de mond direct uitelkaar. En in de druppels zit een beetje alcohol en dat vinden sommige kinderen weer vies.

#3398959 Quote

ook ik heb bij beide kids chamodent gebruikt.
    Enne…. tegen krampjes is er de cinababy

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3398960 Quote

Ik gebruik ook chamodent als ik merk dat ze uit haar doen is door het doorkomen van haar tandjes ik vind het ideaal. Heb ook dentinox geprobeert maar vond het niks. Veel sterkte

#3398961 Quote

Ik heb niets gebruikt en ze leven nog steeds.

#3398962 Quote

Ook ik heb in eerste instantie Dentinox gebruikt. Sorry hoor maar wat een rot spul. Dat gedoe op een wattenstaafje, onze dochter vond het zeer grappig om dan haar kaken op elkaar te doen en mij met een grijns aan te kijken zo van lollig he. Mijn man is na 2 keer proberen nog snel naar de drogist gereden om Chamodent druppels op te halen. Wat is dat ideaal zeg. Mijn dochter heeft het als snel door, als ze het flesje ziet gaat haar mondje al open. Ze vind het erg lekker, maar smaken verschillen ook van baby's.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct