Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

639974 Hup Holland

• Auteur

Hoi,

mijn man is helemaal oranje-freak en op hem te verrassen ben ik op zoek naar een oranje-shirtje in maatje 68!
    Weet iemand waar zulke dingen te koop zijn?
    Groet, Tanja

#3399065 Quote

Opde site vande knvb verkopen ze setjes voor kinderen maar het begint bij maat 98. Ik weet niet of je dat bedoelt of een doodgewone oranje t-shirt. Want als het zo is….dan kan je, vooral nu, bij zeeman, hema etc. etc. kijken.

Suc6

#3399066 Quote

Nee, het gat me echt om een hup-holland shirtje!
    Wie helpt me?

Tanja

#3399067 Quote

ze hadden een tijdje geleden bij aktiesport van die pakjes van 5 euro, die heb ik gekocht

#3399068 Quote

bij hans textiel heb ik een setje gekocht. maat 68. er staat inderdaad op hup holland. superstoer!!!

#3399069 Quote

Kijk maar eens op ikvader.nl. Daar kun je deze shirts online bestellen. Leuk vaderdag cadeautje!!!!!

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3399070 Quote

Bij de C&A heb ik er een vandaan, oranje met een leeuw erop en op de achterkant hup holland hup.

#3399071 Quote

Ik ben vandaag naar Hans Textiel geweest, maar daar hadden ze ze niet meer, jammer….
    ….ik ben helemaal droevig nu. (nee hoor, grapje)
    Ik ga het morgenochtend gelijk bij C&A proberen, bedankt voor de tips!

Liefs, Tanja

#3399072 Quote

Meiden, ik wilde jullie allemaal bedanken voor jullie tips. Helaas is alles uitverkocht en kan ik er gewoon nergens aan komen. Jammer, jammer, jammer. Over 4 jaar ga ik een stuk of 1000 shirtjes laten drukken in babymaatjes, goude handel volgens mij…..
    Tanja

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct