Hoi
het komt mij ook bekent voor.
Kris wil ook al vanaf het begin niet alleen zijn is nu 3,5 maand het is goed zolang hij ons ziet en we heb bezig houden of met hem rond lopen. Maar zodra we hem neerleggen is het niet goed. dan is het huilen geblazen en hard soms ook. Hij maakt zich dan zo boos. Naar bed doen hetzelfde hij wil niet slapen overdag slaapt hij zo weinig soms wordt ik zo onzeker van wat doe ik dan verkeerd leg hem om teproberen toch steeds maar naar bed maar als hij blijft huilen haal ik hem er uit. dan slaapt ie maar affentoe in de box of zijn wipstoeltje.
Verder als hij je ziet en wij zijn in de buurt of hebben hem vast is het een vrolijk kereltje.
Ik dacht altijd dat babytjes altijd veel sliepen maar die van ons niet gelukkig sávonds wel en moet ik hem wakker maken voor de late fles en slaapt ie daarna door tot half 7 7 uur soms half 8.
Maar inderdaad wordt je erg onzeker ik in iedergeval wel van doe ik het goed.
Ook ik hoor van je moet hem laten huilen je moet hem niet zo vaak oppakker nou sorry ik kan dat niet ik pak hem op ik troost hem en desnoods houd ik hem dan bij me als het moet de hele dag.
Dat heb ik er voor over mijn mijn kleine kereltje. Dus gewoon doen waar jezelf goed bij voelt.
groetjes jenny