Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

640010 Trendy Kinderstoel

• Auteur

Hallo dames,

Mijn zoontje is er inmiddels aan toe om in een kinderstoel te gaan zitten. Ik ben nu al bij een aantal winkels geweest waar ze deze verkopen, maar helaas, wat een truttige stoelen zijn dat allemaal. Ik wil een beetje een leuke trendy stoel en niet zo'n loog groot, bruin ding…. Heeft iemand tips waar je leuke kinderstoelen kunt kopen? Alvast hartelijk dank, Sil

#3399277 Quote

Hoi, persoonlijk vind ik een Trip-Trap kinderstoel erg mooi! Dat is een stoel waar ze een paar jaar mee kunnen doen… volgens mij kan je die bij iedere betere winkel wel kopen!

#3399278 Quote

wat dacht je van een kroonkinderstoel?

groetjes joyce mama van Mara

#3399279 Quote

Ik zag laatst in een tijdschrift een leuk stoeltje, Bumbo heette ie!
    Alleen wel een laag model, volgens mij net zo laag als een potje. Misschien bedoelt om op tafel te zetten ofzo, maar wel heel leuk!
    Groet Eva

#3399280 Quote

de trip trap van stokke is helemaal top! je kindje kan er als volwassene nog op terecht dus het is een dure, maar meer dan de moeite waard!(www.stokke.nl?)
    Succes

#3399281 Quote

Wij hadden zo'n ouderwets bruin ding van iemand overgenomen (lekker goedkoop) en daarna knalpaars geverfd. Daarin zo'n leuke gekleurde stoelverkleiner en we hebben een leuke hippe stoel. Al zeg ik het zelf dan.

read more image Lees ook: Sprongetjes: de mentale sprongen van je baby in het eerste jaar
    #3399282 Quote

Hallo,
    Wij hebben de maxi-diner (van maxi-cosi). Hij is erg stoer. Is er in blauw, rood, donker rood en wit. Kijk eens op maxicosi.nl
    Groetjes

#3399283 Quote

Wij hebben een triptrap. Mooi van vorm, en je kunt ze heel lang gebruiken, zelfs als stoel later.

#3399285 Quote

IKEA

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct