Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640258 Gewoon Even Kwijt

• Auteur

Hoi,

Vanavond met mijn kleine man (5 weken) in bad geweest. Lekker liggend op mijn arm. Hij vond het zo lekker dat hij in slaap viel, leuk he.

Groetjes Liesbeth

#3400879 Quote

NOu heerlijk he,
    wat schattig genieten maar van want voor je het weet is hij zo groot.Zelf heb ik ook een baby van 11 maanden en ik heb ook echt van ieder moment van genoten kinderen zijn eche een zegen vind je niet?
    groetjes sus

#3400880 Quote

Hoi Sus,

Zeker weten, ik vind trouwens de afgelopen 5 weken al snel gegaan (ook qua groei), kan me geen leven meer zonder hem bedenken.

Die 11 maanden zijn zeker ook voorbij gevlogen.

Groetjes Liesbeth

#3400881 Quote

Lekker he saampjes in bad. Het is echt genieten he zo'n kleintje. die van mij is alweer 7,5 maand en we genieten van elke ontwikkeling, zalig!

Groetjes Patricia

#3400882 Quote

jammer ik heb geen bad wel een douche dat vind ons meisje van nu 9week ook heel fijn,ik geniet er nu volop van volgende week alweer aan het werk en de tijd vliegt voor alle mama's die nog niet werekn niet teveel met je huis houden bezig zijn lekker met je kindje want als je en maal weer werkt gaat de tijd nog sneller.groetjes roos

#3400883 Quote

Hoi Liesbeth,

Wat kun je je dan gelukkig voelen he?
    Ik kan ook zo van ons kleine manneke genieten.

Brigitte

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen