Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

640268 Kom Niet Op De Forums

• Auteur

Hoi,

Eigenlijk hoor ik hier niet thuis, maar moet ik nog 3 maanden wachten voor ik ga bevallen.
    Weet iemand hier hoe ik weer op het zwangerforum kom?
    Er staat steeds refresh uw browser, maar ik weet niet of ik dan iets moet refreshen.Kan ik dit zelf doen?en zoje, hoe???
    Alvast bedankt,

Groetjes van Patricia

#3400933 Quote

Hoi Patricia,

Ik lees bij heel veel mensen dat ze moeite hebben om op het forum te komen. (ik ook heel vaak). Met Refresh your browser bedoelen ze dat je boven in je scherm op het knopje met de witte pagina met groene pijltjes moet klikken, als je die met je muis aanwijst dan krijg je in dat gele vlakje de tekst vernieuwen of refresh (afhankelijk of je Engels of Nederlands op je computer hebt. Je computer probeert dan nogmaals om de pagina te openen. Maar vaak lukt het dan ook nog niet en kun je het later beter nog een keer proberen.
    Het ligt niet aan je computer hoor!!

Groetjes,
    Brigitte

#3400934 Quote

Nee, het ligt inderdaad niet aan je computer. Ik kom er ook niet altijd op en dan helpt dat vernieuwen/refresh niet altijd. Meestal probeer ik het later dan lukt het weer wel.

#3400935 Quote

De toets F5 intikken..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen