Schoonouders blijven altijd een twistpunt vooral voor schoondochters meestal. Ik heb altijd een slechte band gehad met mijn schoonouders. Maar sinds ze opa en oma zijn zijn ze weg van mij.
En ik weet het ze bedoelen het goed. Maar soms aaaaaaaaaggggggg.
Het ergste vind ik dat ik niets anders hoor dat deed haar vader ook, o dat is net tante…. kijk nu doet ze net als ik, en ze heeft het haar van ….. zijn nichtje. Gek word ik er van. Niet omdat ik wil dat ze op mij lijkt maar het is een eigen ik ze lijkt op zich zelf. Klaar uit.
Verder heb ik er gewoon niet zo veel vertrouwen in. Toen ze 2 maanden was gingen we met mijn mans werk een avondje weg. Hun zouden oppassen ja we bellen als het niet gaat. Kom ik daar heeft ze 6 uur niet gedronken en heel erg gehuild. Nou ik was laaiend, verdrietig en gekwetst.
Mede hier door breng ik haar daar niet meer. Ze willen heel graag dat ze komt logeren ook op de camping heb nu afgesproken met mijn man dat ze pas mag als ze er zelf om kan vragen.
Tot die tijd blijft ze lekker bij mij.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Maar idd het zijn de ouders van je man en die krijg je kado bij hem.
Groetjes